Voorstellen: Ravi

Gestart door RBos, 04-02-2013 19:30 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RBos

Goede dag,

Ik ben Ravi, 19 en student luchtvaarttechnologie.
Ik ben begonnen met blikbrouwen, maar ben al snel overgestapt op mout. Ik brouw met een 30 l emaille pan met hevel filter.
Heb nu 2 goede brouwsels (blonde en dubbel) op fles staan.
Eerst stond mijn brouwset in Amsterdam maar ga het deze week verplaatsen naar Delft.
Graag zou ik is een keer een biertje uitwisselen met een andere brouwer in Delft of omstreken.

Groeten ravi

broeder

Hoi Ravi,

Welkom bij de club,
ik kom niet uit je omgeving, maar daar zullen andere lieden wel op reageren denk ik.
In ieder geval succes met brouwen en nuttigen

groet,
broeder Willem

Jacques

Welkom Ravi,

Kijk even op de ledenkaart of er misschien iemand bij jou in de buurt woont. Vervolgens kun je die personen een persoonlijk bericht sturen.

heijligers

Welkom Ravi,

Veel plezier en succes met het brouwen  :brouwen:


Oscar

Citaat van: RBos op 04-02-2013  19:30 uEerst stond mijn brouwset in Amsterdam maar ga het deze week verplaatsen naar Delft.

Ledenkaart  Zeker ± 8-10 forum leden bij jou in de buurt.... :biersmile:

Gerb

Ik werk in Delft in de buurt van de TU. Lijkt me leuk om eens wat te ruilen. Kijk eens op mijn blog (hieronder vermeld). Ik stuur je een PB.

RBos

Top om zoveel vriendelijke mensen hier te zien. Krijg al meteen erg veel zin om te gaan brouwen!
Zat er ook over na te denken om misschien de stibon opleiding te gaan doen na mijn studie.

Groeten ravi

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.