Op bezoek bij Brouwmarkt

Gestart door Jacques, 03-02-2013 23:32 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shaytan

Citaat van: Oscar op 01-05-2013  14:25 u

En vertaald door een rasamateur. "staat toe" is geen goede vertaling van 'allows'. Er was er nog 1. Als vertaler met teveel gevoel voor stijl is dat me altijd een doorn in het oog.

(Wat dat betreft: de posts van Oscar ook...  ;) En hansH postte iets uit wat brouwsoftware en dat zat ook boordevol met Engelse ziekte (en dat levert niet automatisch een real ale op). Zo, nou weet iedereen ook waar ik een hekel aan heb, naast pils.)

Biertester

Wat maakt dat die chinesen nou uit?   ;)


Shaytan

Chinezen dan nog altijd, of bedoel je alleen de vrouwen?   ;)

hansm

Citaat van: Biertester op 07-05-2013  16:58 uWat maakt dat die chinesen nou uit?   ;)

Welke chinesen? Blichmann zijn amerikaansen ;)

Shaytan

Wedden dat dat allemaal 'made in China' is?

hansm

Citaat van: Shaytan op 07-05-2013  17:40 uWedden dat dat allemaal 'made in China' is?

Ik wed niet, maar ik betwijfel dat zeer ;)

Misschien komen bepaalde onderdelen wel uit China, maar het ontwerp, prototyping, specificaties en de assemblage vindt volgens mij allemaal in Amerika plaats. En wellicht een groot deel van de productie ook :biersmile:

Shaytan

Ik wed ook niet, maar ik geloof dat er nog verdomd weinig NIET uit China komt.

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar het was ook een forum dat met brouwen te maken had, waarop iemand er van uitging dat 'Duitse' ketels nog in Duitsland werden gemaakt. Bleek dus ook China te zijn. Schijnt de 'bijbaan' te zijn van de Beijingse craftbrewer: kwaliteitscontrole uit te voeren voor het Duitse bedrijf bij de Chinese fabriek/exporteur.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.