Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Methyleenblauw is een kleurstof die onder andere in de microbiologie wordt gebruikt voor het aankleuren van preparaten.Een eigenschap van methyleenblauw is dat een dode cel wel wordt gekleurd en een levende niet.
Grammetjes dubieus uitziend poeder in kleine zakjes per post verzenden
Weet iemand waar je dat spul mee te lijf kunt gaan? De telkamer zal zo uiteindelijk toch ook wel blauw worden?
Probeer alcohol. En voor glas, aceton.Hopbier
Ja, aceton... kun je dat nog ergens kopen?
Kankerverwekkend hebben ze mij ooit verteld. Gebruik handschoenen.
Wat moet je je tegenwoordig toch maar in rare kronkels wringen om iets te krijgen.
Okay, ik ruik dan wel of het de goeie is. Kruitvat adverteert met "acetonvrije nagellak-remover"...Wat moet je je tegenwoordig toch maar in rare kronkels wringen om iets te krijgen. 30 jaar geleden kocht je die spullen gewoon bij de drogist. Ik heb wel eens een pond gekocht van een stof waar je cyaankali van kunt maken. De drogist zei hulpvaardig dat het goed was als ik een pond kocht. Als ik een gram had gekocht zou hij wantrouwig zijn geworden dat ik mijn schoonmoeder wilde vergiftigen.
Dus je had een pond nodig om je schoonmoeder te vergiftiging? Das een taaie rakker geweest dan...