Waar grote beugelflessen kopen?

Gestart door citrasimcoe, 09-01-2013 12:18 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

citrasimcoe

Weet iemand waar ik beugelflessen met een volume van 2 liter zou kunnen kopen?

Zoiets als dit: http://www.northernbrewer.com/shop/brewing/brewing-equipment/bottling/bottles/2-liter-growler-standard-handle.html

Zijn leuke dingen voor op een feestje  :biersmile:

koffie

Grolsch heef 1,5 liter beugelflessen, is dat iets?

Joost81

Van brouwerij Christoffel heb je gevulde beugel flessen van 2 liter. Wel ff zelf leeg drinken, maar dat vind ik met dat bier geen straf  :proost:

Te koop bij in ieder geval de meeste Mitra's


RobinB

Citaat van: Joost81 op 09-01-2013  12:58 uVan brouwerij Christoffel heb je gevulde beugel flessen van 2 liter. Wel ff zelf leeg drinken, maar dat vind ik met dat bier geen straf  :proost:

Te koop bij in ieder geval de meeste Mitra's


Strikt genomen zijn die flessen niet te koop, maar is het statiegeld dat je ervoor betaald. :) ;)

seed7

In Duitsland kom je ze regelmatig tegen, deze bijvoorbeeld in alle soorten en maten.

s7. (die liever 25 cl beugeltjes zou willen hebben)

citrasimcoe

Dank!

Ik ga zo'n Christoffel scoren bij de Mitra of marktplaats. Liefst een volle natuurlijk :)

heijligers

Citaat van: RobinB op 09-01-2013  13:37 uStrikt genomen zijn die flessen niet te koop, maar is het statiegeld dat je ervoor betaald. :) ;)
Ik zag laatst bij de Mitra op een (in oranje folie gesealde) Christoffel fles (2 liter) staan dat er GEEN statiegeld op zat. Misschien dat dat nu ook voor de andere gorte Christoffel flessen geldt. Vroeger zat er volgens mij iets van 12 gulden zoveel statiegeld op  :nut:

RobinB

De laatste keer dat ik eentje kocht was het € 6 statiegeld. Vond het ook niet praktisch, dus die is weer retour. :)

De verkoop/inkoop prijs van zo'n fles lijkt me hoger dan € 6? Zie de link hierboven $22 of zo. Als ze dat in de prijs verwerken...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.