Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Brouwpan op rvs onderstel?  (gelezen 3764 keer)

Offline 30cl

• Senior lid
  • Land: nl
  • Ja, lekker!
Brouwpan op rvs onderstel?
« Gepost op: 02-01-2013 21:01 u »
https://www.troostwijkauctions.com/nl/rvs-pan-op-wielen/03-17199-10512-2078580/

Dit lijkt iets te kunnen zijn voor iemand die wil werken zonder pompen maar met zwaartekracht.
Wel een beetje onduidelijke foto. Het lijkt haast alsof er binnen de stellage nog een as omhoog loopt naar de ketel toe (de ronde schuif doel ik op onder tussen de poten).

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JAVAL

• Amateur Bierbrouwersgilde Geertruydenberg
  • Senior lid
  • Melk smaakt beter uit een bierglas!
Re: Brouwpan op rvs onderstel??
« Reactie #1 Gepost op: 02-01-2013 21:09 u »
Ik vind hem wel erg hoog en gevaarlijk, zo'n pan met 65 liter kokende wort erin... En inderdaad zit er nog een soort as onder, ben benieuwd waarvoor hij gebruikt is geweest.
Jaap

Offline 30cl

• Senior lid
  • Ja, lekker!
« Reactie #2 Gepost op: 02-01-2013 21:16 u »
Ik vind hem wel erg hoog en gevaarlijk, zo'n pan met 65 liter kokende wort erin... En inderdaad zit er nog een soort as onder, ben benieuwd waarvoor hij gebruikt is geweest.
Jaap

Als je iets verder door de aanbiedingen bladert kom je nog een 50 l pan tegen met laag onderstel met wielen. Hier zit een rvs stamper bij... Pureer Nu je wort!

Kost ook 50 euri

Offline 30cl

• Senior lid
  • Ja, lekker!
« Reactie #3 Gepost op: 02-01-2013 21:16 u »
Als je iets verder door de aanbiedingen bladert kom je nog een 50 l pan tegen met laag onderstel met wielen. Hier zit een rvs stamper bij... Pureer Nu je wort!

Kost ook 50 eur0

En ja. Hij staat inderdaad vrij hoog. Wie weet beter zonder wielen in een vaste opstelling

Offline George81

• Super lid
Re: Brouwpan op rvs onderstel?
« Reactie #4 Gepost op: 06-01-2013 23:58 u »
Mooie vonst!
Hij is voor 50 euro weggegaan, komt denk ik nog 30% aan kosten bij maar dat is alsnog een goede deal.
De hoogte is natuurlijk aan te passen en je kan 'm verankeren aan iets.

Offline FremBrew

• Bier & wijngilde Ambrasserie
  • Junior lid
  • **
  • In Bresjes drink'n ze uut flesjes!
Re: Brouwpan op rvs onderstel?
« Reactie #5 Gepost op: 06-05-2013 20:56 u »
Mooie vonst!
Hij is voor 50 euro weggegaan, komt denk ik nog 30% aan kosten bij maar dat is alsnog een goede deal.
De hoogte is natuurlijk aan te passen en je kan 'm verankeren aan iets.

Eerder 40%.  ;)

Tags: