Brouwpan op rvs onderstel?

Gestart door 30cl, 02-01-2013 21:01 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

30cl

https://www.troostwijkauctions.com/nl/rvs-pan-op-wielen/03-17199-10512-2078580/

Dit lijkt iets te kunnen zijn voor iemand die wil werken zonder pompen maar met zwaartekracht.
Wel een beetje onduidelijke foto. Het lijkt haast alsof er binnen de stellage nog een as omhoog loopt naar de ketel toe (de ronde schuif doel ik op onder tussen de poten).

JAVAL

Ik vind hem wel erg hoog en gevaarlijk, zo'n pan met 65 liter kokende wort erin... En inderdaad zit er nog een soort as onder, ben benieuwd waarvoor hij gebruikt is geweest.
Jaap

30cl

Citaat van: JAVAL op 02-01-2013  21:09 uIk vind hem wel erg hoog en gevaarlijk, zo'n pan met 65 liter kokende wort erin... En inderdaad zit er nog een soort as onder, ben benieuwd waarvoor hij gebruikt is geweest.
Jaap

Als je iets verder door de aanbiedingen bladert kom je nog een 50 l pan tegen met laag onderstel met wielen. Hier zit een rvs stamper bij... Pureer Nu je wort!

Kost ook 50 euri

30cl

Citaat van: 30cl op 02-01-2013  21:16 uAls je iets verder door de aanbiedingen bladert kom je nog een 50 l pan tegen met laag onderstel met wielen. Hier zit een rvs stamper bij... Pureer Nu je wort!

Kost ook 50 eur0

En ja. Hij staat inderdaad vrij hoog. Wie weet beter zonder wielen in een vaste opstelling

George81

Mooie vonst!
Hij is voor 50 euro weggegaan, komt denk ik nog ±30% aan kosten bij maar dat is alsnog een goede deal.
De hoogte is natuurlijk aan te passen en je kan 'm verankeren aan iets.

FremBrew

Citaat van: George81 op 06-01-2013  23:58 uMooie vonst!
Hij is voor 50 euro weggegaan, komt denk ik nog ±30% aan kosten bij maar dat is alsnog een goede deal.
De hoogte is natuurlijk aan te passen en je kan 'm verankeren aan iets.

Eerder 40%.  ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.