Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1340 keer)

Offline Theo007

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
Even voorstellen
« Gepost op: 12-01-2013 00:06 u »
Mag ik mij even voorstellen, I ben Theo en ben woonachtig in Nieuwegein.

2 weken voor de kerst van 2012 heb ik een basis starterssetje aangeschaft bij de Brouwmarkt in Almere.
Waarom, gewoon omdat ik een nieuwe uitdaging zocht in mijn vrije tijd. (Niet dat ik die veel heb)
Bij deze set zat een blik Oranje Bock en die staat nu lekker te rusten in de kruipruimte, dit bij een gebrek aan een kelder.
Na het een en ander op het internet te hebben gelezen en bekeken leek het mij ook leuk om me aan te melden voor dit forum.
Het lezen van de diverse dingen is erg leerzaam en leuk om te zien hoe iedereen het toch weer anders benaderd.

Verder werk ik natuurlijk ook en doe dat in een Penitentiaire Inrichting alwaar ik mijn dagen slijt bij de Technische Dienst.
Verder ben ik vrijgezel en woon dus alleen, heb wel 2 schatten van dochters,maar die doen hun eigen ding.

Goed, ik denk dat dit wel weer voldoende is

groeten uit Nieuwegein
Theo

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline heijligers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouwerij HeijligGerst - HolyBarley Brewery
    • Peels Bierbrouwersgilde
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2013 00:13 u »
Welkom Theo  :brouwen:

Succes met het ontdekken van het brouwen van je eigen bier  :degroeten:

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder