Jopen Koyt

Gestart door Adrie, 13-11-2012 20:59 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NicovK

Citaat van: Herman op 15-01-2013  23:08 uNico,

Zouden ze de blaadjes gebruiken en niet de katjes? Ik heb wel interesse als er wat overblijft, wellicht kan je het dan in februari meenemen naar de BKG cursus? Maar als je liever verstuurd is dit ook prima natuurlijk.
Beide worden gebruikt. Katjes "zouden" beter zijn maar blaadjes gaan prima.
Na ontdooien op 2-2 zou ik het restant graag zo snel mogelijk onder de hoede brengen van hun nieuwe eigenaars ;-) die kunnen dan voor verdere verzorging zorg dragen. Opsturen dus.

In plaats van vacuüm (beetje lastig voor telkens een paar gram per keer) dacht ik in het zakje wat alcohol te sproeien ter desinfectie.

Jacques

Citaat van: NicovK op 16-01-2013  13:20 uIn plaats van vacuüm (beetje lastig voor telkens een paar gram per keer) dacht ik in het zakje wat alcohol te sproeien ter desinfectie.

??? Normaal gesproken kook je de gagel mee. Er is dan geen extra desinfectie nodig.

NicovK

Citaat van: Jacques op 16-01-2013  20:19 u??? Normaal gesproken kook je de gagel mee. Er is dan geen extra desinfectie nodig.

Nee, maar het staat even netter als het onbeschimmeld aankomt  ;D

Jacques

Citaat van: NicovK op 16-01-2013  21:16 uNee, maar het staat even netter als het onbeschimmeld aankomt  ;D

Met een beetje alcohol kom je er niet mee ben ik bang.

RobinB

Kaliumsorbaat of Natriumbenzoaat (of een combi) werkt dan beter. :)
Sorben van Brouwland bijvoorbeeld.
http://www.Brouwland.com/shop/product.asp?cfid=4&id=108&cat=150&dt=24

Herman

Ik pas toch maar, wel dank voor het aanbod.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.