Ter Doolen Double Dark

Gestart door wim, 03-02-2005 22:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wim

Ter Doolen Double Dark

Herkomst:   Kasteel brouwerij Eikendreef 3530 Hoogholen-Helchteren België +3211606999 www.terdoolen.com
Gedronken:   01/02/05 in droog Leute glas
Drink temp: +/- 11GrdC
Tht:      21/05
Gekocht:  Medio 2002
Fles:      0.33 L, hergisting
Etiket info:   Abdij bier
Alcohol:  6.6%
Prijs:      €1.70
Fles:       lange slanke 0.33 fles met vooretiket *1, achteretiket *2 en halsetiket *3
Etiket 1:   Druk. Centraal staat een plaatje van een oude abdij tegen een donkere ondergaande zon lucht. Hergisting op fles. Abdijbier  Twee kruizen. Een logootje waarop prijkt dat het "Belgian Beer" is.
Etiket 2: Proef de vuurrode fluweelzachte "Ter Doolen Double Dark", met zijn volle smaak, Fruitig en zoetig. Hergist in de fles voor een superieure kalteit en een verfijnde smaak. Adres en informatie (Alc 6.6 vol 15.8 plato.
Etiket 3: Naam bier en erboven een logo waarop een bom staat, erboven tekst die ik niet kan lezen en eronder anno 1994.
Presentatie (fles en etiket e.d.) (6 van 10)

Kleur:      Donker diep verzadigd rood. (10 van 10)
Schuim:   Stevig, plakkend. (8 van 10)
Geur:      Boterig alcohol. (6 van 10)
Smaak:      Boterig, moutig geen vol mondgevoel. Enige hopbitterheid. (5 van 10)
Afdronk:    Boterig bitter. (5 van 10)

Beoordeling: Slecht/Matig/Redelijk/Goed/ Zeer goed      Matig/Redelijk.

Ik had deze weggezet omdat ik het destijds al geen speciaal lekker bier vond. Hij is er niet beter op geworden, jammer.

:degroeten:

Wim

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.