Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Heb ook navraag gedaan: kosten nu voortaan 40 euro per stuk. Voorheen 27 euro! Was geen mouw aan te passen ook niet als ik er 3 zou afnemen.
Die jongens onderhandelen niet. Als je terplaatse een beetje zeurt willen ze er, als je er drie koopt, wel een bijbehorende rvs peilstok bij doen .
Hoge kwaliteit RVS is niet magnetisch, maar RVS met van wat mindere kwaliteit is wel degelijk magnetisch!
Klopt want de peilstok is magnetisch en rvs is niet magnetisch, test het zelf maar eens.
Ben helaas niet meer geweest. Ik kan van een collega van me een complete installatie overnemen, maar ik zal van de week toch wel een keer langsgaan om te kijken of ze er nog hebben.Hier een foto van de installatie:
H-eren, wij van Garagebrouwerij De Kantelaer hebben via een Horecaveiling van Troostwijk 6 gamellen bemachtigd, denk niet dat we ze allemaal nodig hebben maar weet ook nog niet hoeveel we er eventueel doorverkopen.Er is dus nog wel markt voor begrijp ik?
Beste medebrouwers,Kijk anders hier eens:http://www.powersound.nl/nl/shop/koken_-potten_en_pannen-/sub,2/pid,102