Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gamellen  (gelezen 68354 keer)

Offline 30cl

• Senior lid
  • Land: nl
  • Ja, lekker!
Re: Gamellen
« Reactie #100 Gepost op: 27-12-2012 23:32 u »
@joep : gaan ze donderdag pas ophalen maar als het goed is zijn het de 40 liter gamellen.

Er zijn al verschillende geinterresseerden dus mochten we er doorverkopen dan zijn ze waarschijnlijk al besproken, alweer een dode mus, excuses hiervoor.

No harm done! Ik heb niet de intentie om te gaan opschalen.

Ik was ook op die site aan het kijken maar zag alleen de amerikaanse vierkante gamellen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Puck

• Senior lid
« Reactie #101 Gepost op: 17-02-2014 18:19 u »
Waarom staat dit topic bovenaan als stickie? Gamellen zijn prachtig maar tegenwoordig ook zeldzaam.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #102 Gepost op: 17-02-2014 20:09 u »
Waarom staat dit topic bovenaan als stickie? Gamellen zijn prachtig maar tegenwoordig ook zeldzaam.

Klopt. Ik verander de status van dit topic.