Betaalbare kraan met huiddoorvoernippel

Gestart door Etn82, 15-10-2012 12:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etn82

Gespot op eBay:

Betaalbare kranen incl. een huiddoorvoernippel. Heb er meteen twee besteld. Kwam incl verzendkosten op € 30,- voor beide.

http://www.ebay.nl/itm/Viking-Ball-Valve-Brewing-Tap-for-Home-Brew-Beer-/230864534117?pt=Home_Brew&var=&hash=item7b6ba7b4c6#ht_837wt_1147

John

Nou nog in RVS en het is helemaal top.

BierHenk


JAVAL

Citaat van: BierHenk op 15-10-2012  14:32 uBij Gamma voor EUR 7,50... :huilen:
Voor een complete kraan in RVS?
Jaap

BierHenk

Citaat van: JAVAL op 15-10-2012  14:42 uVoor een complete kraan in RVS?
Jaap
Nee, voor dezelfde, verchroomde/vernikkelde kraan als Etn82 vandaag voor veel geld van ver haalde.
Maar die Gamma-kranen voldoen prima.

JAVAL

Citaat van: BierHenk op 15-10-2012  14:46 uNee, voor dezelfde, verchroomde/vernikkelde kraan als Etn82 vandaag voor veel geld van ver haalde.
Maar die Gamma-kranen voldoen prima.
Zit daar dan ook een huiddoorvoer bij met pakking en schroefdraadnippel aan de binnenkant om een filter op te monteren?
Jaap

BierHenk

Een doorvoer is zeer eenvoudig te maken van rvs ringen en siliconenmatjes. Vul de rest zelf maar in, want het is kinderspel en niet duur.

JAVAL

Citaat van: BierHenk op 15-10-2012  17:19 uEen doorvoer is zeer eenvoudig te maken van rvs ringen en siliconenmatjes. Vul de rest zelf maar in, want het is kinderspel en niet duur.
Henk,
ik heb dat eens geprobeerd maar kon de goede onderdelen niet te pakken krijgen. Ik heb toen gebruikt wat ik wel kon verkrijgen in messing. Daar hield ik uiteindelijk een lekkende aansluiting aan over. Heb toen maar een RVS nippel met draad aan de binnenkant en aan de buitenkant laten lassen. Heb jij misschien een voorbeeld van welke componenten je dan  gebruikt?
Jaap

John

Nou ik ga nooit meer emmeren met weldless koppelingen. Meer ellende dan plezier. Eenmaal laten lassen en nooit meer naar om hoeven kijken.

koffie

Zou ik deze ook op een standaard gistvat (die met de extra ring om af te sluiten) kunnen gebruiken?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.