Aangeven waardering onderwerp

Gestart door Jacques, 29-01-2005 20:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat vind je van het waarderingsysteem

Een waardevolle aanvulling, ik zal regelmatig aangeven welke waarde ik hecht aan een bepaald onderwerp.
Een waardevolle aanvulling, ik zal onderwerpen met een hoge waardering eerder openen dan andere onderwerpen.
Hoewel ik het systeem wel aardig vind, zal ik zelf geen waarderingen geven.
Ik zal het systeem gaan gebruiken als signaal (lage waardering) wanneer een veel gestelde vraag opnieuw gesteld wordt.
De aanvulling heeft niet zo veel waarde. Waarschijnlijk zullen erg veel onderwerpen een hoge score krijgen.
De aanvulling heeft niet zo veel waarde. Ik laat mij niet leiden door de mening van een ander.
De aanvulling heeft niet zo veel waarde. Aan de hand van het aantal geplaatste berichten en reacties kan ik zien of een onderwerp waardevol is.
Ik boycot het systeem. Wat waardeloos is voor de een kan zeer waardevol zijn voor de ander.
Ik boycot het systeem. Door het systeem word ik geremd in het plaatsen van bijdragen aan dit forum.
Ik bezoek het forum niet zo veel en vind het wel makkelijk alleen de hoog gewaarde onderwerpen te lezen.

Jacques

Sinds gisteren heeft dit forum een waarderingsystem voor onderwerpen (ook threads of topics genoemd).

Voor een discussie over dit onderwerp zie hier.

Iedereen mag maximaal 2 stemmen uitbrengen! Uitgebrachte stemmen mogen later aangepast worden.

Laat het even weten als je nog een optie mist.

Zo rond 1 maart 2005 zullen de beheerders van het forum aan de hand van de discussie over dit onderwerp en de uitgebrachte stemmen bepalen of het waarderingsysteem gehandhaard zal blijven of niet.

 :degroeten: Jacques

wim

Wat een eigengereid zooitje toch he die brouwers  ;) :) samenvol 

:degroeten:

Wim

Jacques

Gelet op de discussie over dit onderwerp en de resulaten van de poll heb ik besloten de duur van de proef aanzienlijk te verkorten.  De mogelijkheid tot het waarderen van onderwerpen is zo juist verwijderd.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat zo weinig leden dit systeem zagen zitten.

 :degroeten: Jacques

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.