Ik zoek, vaatjes van 5 l met kraantje

Gestart door t-quest, 13-09-2012 11:06 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

august

Hallo,
Die overdruk ventielen heb je niet nodig vind ik ik houd de vaten altijd in de gaten en druk eventueel de dop iets opzij om de druk er af te laten zelf heb ik een tap installatie voor deze 5 liter vaatjes en deze bevalt mij erg goed en nu kan ik mijn eigen bier tappen en alle Duitse bieren  :)

met groet
August

RobinB

Nou, er zijn vele meldingen van geƫxplodeerde vaatjes, dus zeker voor hobbybrouwers zijn die ventieldoppen zeker aan te raden.

Twonky

Hoi T-Quest,

Citaat van: t-quest op 13-09-2012  12:58 uVaatjes om te gisten...

Als je alleen wilt vergisten dan heb ik wel iets voor je gezien in Frankrijk in de grote supermarkten hadden ze soms ook wijnmaak spullen en daar verkochten ze 5 l wijnvaatjes een beetje in de vorm van een kubus met afgeronde hoeken, kraantje en helaas een smalle vuldop.

Je zag ze ook in de supers gevuld met wijn, zal wel bocht zijn... want gevuld met wijn was het iets van 5 euro, en leeg waren ze iets van 3 euro.. Maar goed wat ik probeer te zeggen is als je ze niet leeg kunt vinden dan is " gebruikt" misschien een optie?

Zwaai
 :degroeten:

Fernhout

Hallo,
Ik ben net nieuw op dit forum
Als er nog mensen op zoek zijn naar  plastic vaatjes, die heb ik voor 25 eurocent  per stuk te koop op marktplaats met als titel gistingsvat wijnfles voor zelf gemaakte wijn. Ze zijn schoon.
Met vriendelijke groet
Henk Fernhout

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.