Vacuümsealer Aldi

Gestart door Cisdevésser, 15-08-2012 16:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cisdevésser

Hoi,

Vandaag bij de Aldi een vacuüm seal apparaat aangeschaft voor  €49.99
Zuigd echt snel en goed vacuüm, sealrand is ongeveer 2 mm breed.

Wie al een sealer heeft, buisfolie 20X3000 en 30X3000, van elk 3 rollen in één verpakking voor €13.99, echte zware kwaliteit.

Hij die het kan gebruiken, doe er je voordeel mee.

Groetjes....Cis

goom

Je had beter een Allpax kunnen kopen die vacumeert veel meer

Cisdevésser

CiteerJe had beter een Allpax kunnen kopen die vacumeert veel meer

Je hebt ze natuurlijk naast elkaar getest, anders kun je zoiets nooit beweren?

Ik heb hem hier vergeleken met een Krupps en een Perfekt, het Aldi apparaat won met drie straatlengtes.

Verder kost het Aldi apparaat minder dan de helft van een Allpax... en standaard 3 jaar garantie op apparatuur bij de Aldi.

Groetjes....Cis

Herman

Ik heb al jaren eentje van de Aldi, naar volle tevredenheid (is wel een ander apparaat zo te zien, ik heb een 'seal a meal'). Hoe dan ook, de rollen koop ik vaak als er een kortingsticker op komt ;)

Jacques

Citaat van: Cisdevésser op 15-08-2012  21:38 uIk heb hem hier vergeleken met een Krupps en een Perfekt, het Aldi apparaat won met drie straatlengtes.

Dat is niet zo moeilijk. Een Krupps is drie keer niks. Die heb ik ook gehad en gedumpt bij de kringloopwinkel.

Zelf heb ik Allpax en daar ben ik bijzonder tevreden over. Voor heel wat zaken hier in huis wordt gebruikt. Dus niet alleen voor mijn brouwerijtje.
Wat dat ding van de Aldi waard is ten opzichte van een Allpax weet ik niet.

krek zat

Dank voor de tip. Ik ben meteen naar de Aldi gereden en heb ook een vacuumsealer gekocht. Deze stond nog op mijn verlanglijstje.

Erick

Ga er morgen 1 halen, dank voor de tip. :petje-af:

Update:
Aangeschaft en direct al mijn hop eens vacuüm geseald.
Ziet er goed uit. Vooralsnog erg blij mee.

George81

Ik heb ook een Aldi sealer van nu 2 jaar oud. Prima spul!

Etn82

Bedankt voor de tip!

Vandaag ook maar meteen eentje opgehaald bij de Aldi. mijn hopvoorraad meteen vacuüm verpakt, en het werkt prima dat ding! ^-^


Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.