Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Een nieuwe brouwgarage, de klimaatkast  (gelezen 12480 keer)

Erick

• Gast
Re: Een nieuwe brouwgarage, de klimaatkast
« Reactie #25 Gepost op: 16-08-2012 15:49 u »
Aha, eindelijk tijd om het onderschrift onder je foto aan te passen  ;D

Cheerzz  :degroeten:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Caspar

• Super lid
  • Land: nl
  • Back in business!
« Reactie #26 Gepost op: 16-08-2012 16:14 u »
Yes... al merk ik nu dat er bijna geen Amerikaanse hopjes meer te krijgen zijn >:( . Volgende week zondag ga ik proefbrouwen zoals het er nu uit ziet!

Erick

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 16-08-2012 16:42 u »
http://www.themaltmiller.co.uk/index.php?_a=viewCat&catId=2

Hier is nog zat te krijgen (oa simcoe). & Van der Kooy heeft tegenwoordig zelfs NZ hops (nog maar 2, maar toch)

http://www.vanderkooyjubbega.nl/biermaken/hop/nieuw-zeelandse-hopbloemen-nieuwe-oogst-2012.html

Offline Henielma

• Super lid
  • Eerste glas eigen bier!
    • Henielma
« Reactie #28 Gepost op: 16-08-2012 19:21 u »
De grote koelkast is goedgekeurd door de thuis-commissie ;) . Ik ga hem binnenkort bestellen... Qua temperatuurregeling heb ik nu 2 UT-200's, maar op de grote koelkast ga ik een betere regeling zetten. Een "Chinees Alternatief" heb ik meerdere malen voorbij zien komen, hier ga ik me maar eens in verdiepen ;D .

Morgen rij ik even langs Brouwmarkt voor wat ingrediŽnten voor een simpele IPA met US05 om proef te draaien!

Zou je niet beter aan de Tcontrol met de Tcontrol-IO kunnen gaan? Je wil toch ook de vergisting kunnen volgen lijkt me?

Offline 30cl

• Senior lid
  • Ja, lekker!
« Reactie #29 Gepost op: 16-08-2012 19:53 u »
Zou je niet beter aan de Tcontrol met de Tcontrol-IO kunnen gaan? Je wil toch ook de vergisting kunnen volgen lijkt me?
Is het als kant en klaar product leverbaar?

Tags: