Reparatie-adres tapinstallaties in Drunen

Gestart door Jacques, 30-07-2012 23:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Vandaag ben ik op aanraden van Kleine Minstreel met mijn tapinstallatie naar iemand geweest die tapinstallaties repareert.
Mijn installatie lekte. Het bier kwam niet alleen via de tapkraan naar buiten. Gelukkig was het een kleinigheid. Eigenlijk had ik het probleem ook zelf kunnen oplossen...

De reparateur had het zo opgelost en wilde geen vergoeding voor zijn handelingen.

Hij vroeg of ik nog wat nodig had voor mijn tapinstallatie. Hij verkoopt namelijk allerlei spullen. Na wat zoeken een mooie kleine lekbak gevonden die voor € 20 van eigenaar wisselde.

Naast allerlei ringetjes, slangen en meer van dat soort dingen verkoopt hij rvs koelspiralen voor € 20, daarbij zitten ook dubbele koelspiralen die voor diezelfde prijs verkocht worden. Die spiralen zijn prima te gebruiken voor het koelen van je wort.
In één van de garageboxen die hij in gebruik heeft zag ik oude antieke tapzuilen die kant en klaar verkocht worden voor € 100 tot € 250.

Naar mijn idee is dit een goed adres om je installatie te laten repareren als er wat mee is.

De  gegevens van de reparateur zijn:
Ad Merxck
Drunen
tel 0620434529

kleine Minstreel

Ad is erg kundig  op het gebied van tapinstallaties en mijn proeflokaal dank ik dan ook grotendeels aan zijn vakkundigheid en bereidheid hobbybrouwers tegen een redelijke vergoeding te helpen.
Al verschillende brouwers die bij mij een workshop gevolgd hebben zijn bij hem geslaagd voor een koelspiraa .

Met trots een plaatje van mijn lokaaltje



Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.