Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Reparatie-adres tapinstallaties in Drunen  (gelezen 2293 keer)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Reparatie-adres tapinstallaties in Drunen
« Gepost op: 30-07-2012 23:13 u »
Vandaag ben ik op aanraden van Kleine Minstreel met mijn tapinstallatie naar iemand geweest die tapinstallaties repareert.
Mijn installatie lekte. Het bier kwam niet alleen via de tapkraan naar buiten. Gelukkig was het een kleinigheid. Eigenlijk had ik het probleem ook zelf kunnen oplossen...

De reparateur had het zo opgelost en wilde geen vergoeding voor zijn handelingen.

Hij vroeg of ik nog wat nodig had voor mijn tapinstallatie. Hij verkoopt namelijk allerlei spullen. Na wat zoeken een mooie kleine lekbak gevonden die voor € 20 van eigenaar wisselde.

Naast allerlei ringetjes, slangen en meer van dat soort dingen verkoopt hij rvs koelspiralen voor € 20, daarbij zitten ook dubbele koelspiralen die voor diezelfde prijs verkocht worden. Die spiralen zijn prima te gebruiken voor het koelen van je wort.
In één van de garageboxen die hij in gebruik heeft zag ik oude antieke tapzuilen die kant en klaar verkocht worden voor € 100 tot € 250.

Naar mijn idee is dit een goed adres om je installatie te laten repareren als er wat mee is.

De  gegevens van de reparateur zijn:
Ad Merxck
Drunen
tel 0620434529

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline kleine Minstreel

• Super lid
  • Land: nl
  • Gedenk gisteren, droom van morgen en leef vandaag
Re: Reparatie-adres tapinstallaties in Drunen
« Reactie #1 Gepost op: 31-07-2012 21:40 u »
Ad is erg kundig  op het gebied van tapinstallaties en mijn proeflokaal dank ik dan ook grotendeels aan zijn vakkundigheid en bereidheid hobbybrouwers tegen een redelijke vergoeding te helpen.
Al verschillende brouwers die bij mij een workshop gevolgd hebben zijn bij hem geslaagd voor een koelspiraa .

Met trots een plaatje van mijn lokaaltje

Tags: