Foto's en nabeschouwingen ONK 2012

Gestart door Adrie, 02-06-2012 17:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guuz

Citaat van: Noot op 04-06-2012  21:28 uDit was ons eerste ONK. we hadden geen idee wat we konden verwachten en al helemaal hoeveel punten onze bieren zouden krijgen. met 72 voor ons witbier en 74 voor onze bok waren we heel erg blij. Toch een teken dat we leuk bezig zijn. Peter is ons grote voorbeeld geworden, bij zijn 2e onk dit jaar 1e geworden. Erg knap en gefeliciteerd.




Bedankt jongens, was mijn 2e ONK weekend, maar de 1e keer, dat ik bier heb ingezonden ;) tot volgens jaar? :proost:

Peter

George81

Noot jij nog bedankt voor de koffie zondag, die ging er echt goed in op zo'n koude rot ochtend.

hans100w

Hier nog een video impressie van ONK en afterparty. Was erg gezellig ondanks de koude wind die avond. BBQ was erg goed, Dave, ook namens Janneke bedankt.  :petje-af:


RGeraads

Had het filmpje al gespot op youtube, erg mooi gemaakt. Een leuk overzicht van een zéér geslaagd weekend!

George81

Leuk filmpje! Prima in beeld gebracht, zo herinner ik mij het weekend ook wel ongeveer.

Jacques

Citaat van: hans100w op 06-06-2012  20:56 uHier nog een video impressie van ONK en afterparty. Was erg gezellig ondanks de koude wind die avond. BBQ was erg goed, Dave, ook namens Janneke bedankt.  :petje-af:



Inderdaad een leuk flimpje, geeft een goede indruk.

Oscar


DP

 :brouwen:

@ Hans,  super beeld, top!
Super bedankt voor je bijdrage.

Leuk hoor dat "live" beeld.
Goede prestatie !

Dank  :groots:
DP
Dave

RGeraads

Hierbij een link naar een paar foto's die wij tijdens het weekend hebben gemaakt, via Facebook.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.316851765065206.61026008.119732298110488&type=3&l=21c696748a

We hebben ook nog wat van Zeeland gezien op zaterdag, gelukkig was het toen heerlijk weer!


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.