Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Etiketten vaw-mol  (gelezen 8969 keer)

Barfly

• Gast
Etiketten vaw-mol
« Gepost op: 02-01-2005 12:34 u »
Ze staan per 4 op een A4-tje in pdf.

http://www.vaw-mol.be/etiketten.php?pageid=10

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Huub Krekels

• Super lid
  • Land: nl
  • Brasserie le Grillon
Re: Etiketten vaw-mol
« Reactie #1 Gepost op: 02-01-2005 16:54 u »
Hallo Barfly,

prachtige etiketten. Ook de andere etiketten zijn mooi. Ik vraag mij af met welk programma deze gemaakt zijn. Eigenlijk moest ergens een cursus zijn waar je etiketten leert maken. Het wordt toch tijd dat ik hier meer over ga lezen. Een leuk etiket geeft toch iets bijzonders aan het gebrouwen bier. Ik heb op jullie website gekeken. Jullie hebben nogal een flinke ketel en moutmolen in de vereniging. :duimop: Of is deze van jezelf?

Gr.

Huub.

Offline roco

• Vol lid
    • rogier en jeanine
« Reactie #2 Gepost op: 09-01-2005 11:20 u »
Dat zijn hele mooie etiketten,en die persiflages zijn ook leuk bedacht !!!

groeten

roco

Offline wim

• Super lid
  • Beter 10 bier onder het waterslot dan 1 in de maag
« Reactie #3 Gepost op: 09-01-2005 12:24 u »
Heel erg mooi en professioneel.
Sluit me verder aan bj Huub.

:degroeten:

Wim

Barfly

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 18-01-2005 19:05 u »
Beste Huub,

de etiketten zijn gemaakt door een lid van VAW-mol. Hij is een professioneel graficus en ik vermoed dat ze getekend zijn met een Corel product.
De schrootmolen en ketels zijn van onze club. De meeste leden brouwen met deze installatie en hebben er thuis zelf geen. In het brouwseizoen(nu dus) is het dan ook een gezellige drukke boel in onze lokalen.

groeten.

Offline Huub Krekels

• Super lid
  • Brasserie le Grillon
« Reactie #5 Gepost op: 18-01-2005 21:04 u »
Hallo Barfly,

nu is maar weer eens bewezen dat de mopjes over "domme Belgen" absoluut niet kloppen. Met betrekking tot jullie brouwlokaal: Wat een luxe.!! Ik ben er zeker van dat het bij jullie gezellig is.

:dansen:

Gr.

Huub.

Tags: