Etiketten vaw-mol

Gestart door Barfly, 02-01-2005 12:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Barfly


Huub Krekels

Hallo Barfly,

prachtige etiketten. Ook de andere etiketten zijn mooi. Ik vraag mij af met welk programma deze gemaakt zijn. Eigenlijk moest ergens een cursus zijn waar je etiketten leert maken. Het wordt toch tijd dat ik hier meer over ga lezen. Een leuk etiket geeft toch iets bijzonders aan het gebrouwen bier. Ik heb op jullie website gekeken. Jullie hebben nogal een flinke ketel en moutmolen in de vereniging. :duimop: Of is deze van jezelf?

Gr.

Huub.

roco

Dat zijn hele mooie etiketten,en die persiflages zijn ook leuk bedacht !!!


groeten

roco

wim

Heel erg mooi en professioneel.
Sluit me verder aan bj Huub.


:degroeten:

Wim

Barfly

Beste Huub,

de etiketten zijn gemaakt door een lid van VAW-mol. Hij is een professioneel graficus en ik vermoed dat ze getekend zijn met een Corel product.
De schrootmolen en ketels zijn van onze club. De meeste leden brouwen met deze installatie en hebben er thuis zelf geen. In het brouwseizoen(nu dus) is het dan ook een gezellige drukke boel in onze lokalen.

groeten.

Huub Krekels

Hallo Barfly,

nu is maar weer eens bewezen dat de mopjes over "domme Belgen" absoluut niet kloppen. Met betrekking tot jullie brouwlokaal: Wat een luxe.!! Ik ben er zeker van dat het bij jullie gezellig is.

 :dansen:

Gr.

Huub.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.