Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Leuke aanbiedingen  (gelezen 2305 keer)

Offline guuz

• Groningsch Bier- en Wijnmakersgilde
  • Super lid
  • Land: nl
  • www.biergildegroningen.nl
Leuke aanbiedingen
« Gepost op: 08-04-2012 16:50 u »
Moi,

Was afgelopen vrijdag bij v.d. K te J.
Hebben nu leuke aanbiedingen pilsmout en pale-alemout. Mooi een gratig pak Wyeast, een handig tonnetje  en Amarillo. Doe er je voordeel mee.
 :brouwen:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
Re: Leuke aanbiedingen
« Reactie #1 Gepost op: 13-04-2012 13:59 u »
Goede tip, volgende week loopt de aanbieding af. Doe er je voordeel mee!

Offline RGeraads

• Super lid
    • Brouwerij Stijl
Re: Leuke aanbiedingen
« Reactie #2 Gepost op: 13-04-2012 18:26 u »
Dat is inderdaad een zr leuke aanbieding. Ik had de aanbieding op de site helaas over het hoofd gezien, maar had wel nog pilsmout nodig. Een 5 kilo zak besteld, terwijl ik voor 10 euro meer een hele ton mout had gehad, 7,5 kilo mout meer en een zakje Amarillo hop van 125 gram, welke ik zo hard nodig heb :'( Mijn vrouw heeft de bestelling opgehaald en komt voorlopig niet meer in die hoek helaas, dus ik zal de volgende aanbieding in de gaten moeten gaan houden.

Overigens heb ik deze keer wel 25 kilo pale mout gekocht bij Van der Kooy en een gratis Wyeast XL Activator t.w.v. 8,95 gekregen! Prima service! :duimop:

Tags: