Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Maken van etiketten  (gelezen 202321 keer)

Offline JanDeGraaff

• Senior lid
  • Land: nl
  • Bier is het antwoord. Ben alleen ff de vraag kwijt
Re: Maken van etiketten
« Reactie #175 Gepost op: 14-09-2020 09:45 u »
Ik gebruik Canva Pro voor al mijn etiketten. Zeer betaalbaar en toegangelijk programma.

Voor iedereen die snel iets wil maken of helemaal niet handig is met grafische programma's, dan is Beerlabelizer misschien een goeie voor je. Een handige web-applicatie waarmee je veel verschillende etiketten kunt maken.

Hun verdienmodel is dat ze de etiketten professioneel watervast voor je kunnen printen en uitsnijden. Is best prijzig, hoor, maar er zit dan wel gratis wereldwijde verzending bij, dat dan weer wel.

Maar, je kunt ook alle etiketten in hoge resolutie downloaden en thuis printen. Daar heeft het ook handige functionaliteit voor (schalen, op basis van de afmeting van je flesje) - sommige ontwerpen zijn gratis te gebruiken, maar voor US$8 kun je levenslang gebruik maken van alle functies!
Ik print er wel eens een paar voor als ik iets wil weggeven, bij een verjaardag of zo. Dan hoeft het niet zo doordacht of ingewikkeld. Een simpel etiket is dan ruim voldoende en het geeft leuk.

Heeft trouwens twee zuster-sites: Jam-labelizer voor je eigen jam en Wine-labelizer voor... nou ja, daarvoor.

Tags: