Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Maken van etiketten  (gelezen 148136 keer)

Offline Underdike

• Super lid
  • Land: nl
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
Re: Maken van etiketten
« Reactie #150 Gepost op: 10-07-2017 15:40 u »
Klopt het dat dit nu Zoelemba is geworden? Ik ben bezig een algemeen design te aken met wat regels om zelf info er op te schrijven batch specifiek (alcohol, mout, hop, IBU etc). Liefste zou ik dan echt professioneel etiket in grote oplage willen laten maken. Een die ik alleen maar nat hoef te maken om op te plakken bijvoorbeeld. Maar dit klinkt ook als een geode optie.
Ik zie nu net dat dit inderdaad Zolemba is geworden !
Wat ik wel leuk vond is dat je een proef-boekje kan aanvragen, dan zitten er een paar stickers per soort bij, kan je eens lekker experimenteren met hoe snel stickers verwijderbaar zijn, en welke wel/niet blijven zitten in de koelkast/koelbox, en welke je que glans, opdruk etc. mooi vind...

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Vazoem

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #151 Gepost op: 12-07-2017 20:24 u »
Ik zie nu net dat dit inderdaad Zolemba is geworden !
Wat ik wel leuk vond is dat je een proef-boekje kan aanvragen, dan zitten er een paar stickers per soort bij, kan je eens lekker experimenteren met hoe snel stickers verwijderbaar zijn, en welke wel/niet blijven zitten in de koelkast/koelbox, en welke je que glans, opdruk etc. mooi vind...

Heb je dit al gedaan? Zat er aan te denken binnenkort eerst die proefsamples te bestellen inderdaad

Offline Underdike

• Super lid
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
« Reactie #152 Gepost op: 12-07-2017 22:19 u »
Dit heb ik destijds gedaan ja... Onze etiketten zijn de PP semi-permanent, en die kwamen bij ons als beste uit de test.
Verwijderden makkelijk & zonder lijm-resten achter te laten, maar weken er niet vanaf in koelkast of emmer water :groots:

Tags: