Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Wat een naar onderwerp, weten jullie wel hoe ver al deze winkels bij mij uit de buurt liggen?
Ik woon in Ermelo achter Burg Bieren
Bij een bezoek in Barcelona is het de moeite waard om eens langs te gaan bij Flabiol op de Rambla del Brasil 55, deze aardige Spanjool importeert zelf zijn Belgische bieren en kaas, hij heeft zelfs La Chouffe van de tap.
In Enschede hebben we Slijterij Berendsen. Hier koop ik meestal mijn speciaal bieren. Deze is qua bieren redelijk goed gesorteerd. Ik schat zo'n 30 - 40 verschillende special bieren en zo af en toe komt er een nieuw bier bij. Ook leuk : de over de datum bieren gaan in een winkelwagentje en worden voor €0,50 verkocht. Laatst lag dit karretje vol met Cuvee des Trolls Daar heb ik dus even van geprofiteerd.
Is dat uiterste verkoopdatum, want bij bieren met hergisting op fles kan ik me niet voorstellen dat die snel vies worden?
In het vervolg zal ik op de datum letten als ik daar weer bier koop.
Sorry, dit raakt off topic