Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Erg mooi overzicht. Als toevoeging hierop het wijnhuis in Ede. Ruim assortiment en uitstekende service. Exbeerience in Veenendaal bestaat helaas niet meer.
Ik mis in dit overzicht een goede bierwinkel (met webshop) in Venray:Mr HopRaadhuisstraat 36A, 5801 MA Venray
Volgens mij staat deze slijterij er nog niet tussen, heeft een zeer groot en wisselend assortiment speciaalbieren.Mitra TerwijdeElla Fitzgeraldplein 16, 3543 EP Utrecht
Ik zag deze bierwinkel nog niet op de kaart staan: HoptimaalLeeghwater 143825 MR AmersfoortDe keren dat ik er was hadden ze een mooie collectie bijzondere bieren.
Op de website zie ik inderdaad een mooie collectie bijzondere bieren.Klopt het dat de winkel naast een Jumbo is?
Dat klopt, Jacques
Ik mis er nog eentje in het prachtige Weert:https://wijnhuisweert.nl/speciaalbieren/Oranjeplein 233-2376006 CX Weert400 verschillende soorten en wisselend assortiment. Mijn vaste inkoopplek naast het eigen gebrouwen goed natuurlijk.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik er ben geweest, maar in Deurne zit ook een Wijnhuis-slijterij die (destijds in ieder geval) een mooi assortiment bieren voert.Wijnhuis DeurneMolenlaan 1 5751 AM Deurne
In Dokkum zit nog een kleine slijterij met wisselend speciaalbier aanbod:DrinQs DokkumStrobossersteeg 19101 NB Dokkum
Wijnhuis Eindhoven staat ook nog niet op de kaart, zie ik. Ook een mooi assortiment daar.Vlokhovenseweg 46, tegenover de kerk5625 WR Eindhoven
EdiT: laat maar, ik heb misgekeken en hij stond al op de kaart!Speciaalbierwinkel Dorst in Den Haag (Boekhorststraat 99) is ook een aanrader. Niet extreem groot, maar wel een bijzonder (en snel wisselend) assortiment aan speciaalbieren.