Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Goede bierwinkels!  (gelezen 93648 keer)

Offline guuz

• Groningsch Bier- en Wijnmakersgilde
  • Super lid
  • Land: nl
  • www.biergildegroningen.nl
Re: Goede bierwinkels!
« Reactie #175 Gepost op: 19-11-2016 16:38 u »
Ga ik proberen dit weekend want ben er inmiddels zelf geweest, zeker voor een winkel in een dorp erg leuk en veel keuze.. Ik ben geen whiskyliefhebber, maar anders zou je daar je hart op kunnen kalen, wat een keuze... :degroeten:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #176 Gepost op: 29-12-2018 22:31 u »
Gisteren ben ik weer eens bij De Bierschuur geweest op de grens met België in Poppel.

Ik was zeer aangenaam verrast. Het was al een tijdje dat er ook andere bieren dan Belgische bieren er te koop zijn. Maar nu het assortiment aan craftbieren aanzienlijk vergroot. Ze hebben nu echt heel veel lekere en bijzondere bieren (met ook een behoorlijk prijskaartje...)

Toen ik mijn complimenten gaf aan de eigenaar en zei dat ik nu wat minder vaak naar De Caigny in Essen (ook in België) hoeft te reizen vertelde hij dat De Bierschuur samenwerkt met De Caigny. Dat verbaasde mij niet. Ik zag veel bieren die je ook in Essen ziet. Dit scheelt voor mij veel tijd en kilometers...

Offline Chilobrachys

• Senior lid
« Reactie #177 Gepost op: 30-12-2018 01:00 u »
Ondanks dat Pakhuis Twente (Albergen) hier al eens genoemd door tdp in een post uit 2014 wil ik deze eigenlijk nog eens onder de aandacht brengen.  Het was destijds al best een flinke slijterij maar tegenwoordig hebben ze ruim 1500 verschillende bieren. De webshop geeft een héél verkeerd beeld van wat daar allemaal te vinden is. Echt het bezoeken waard :biersmile:

Tags: