Anton's installatie

Gestart door Anton, 18-02-2012 00:36 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennis

Citaat van: Anton op 15-02-2013  15:12 uNee Dennis, het is een unieke inwendige pomp, zelf gebouwd naar een idee van Hopmans.
Er is toen een draad aan gewijd, zoek maar eens naar Zelfbouwpomp op dit forum. Er is zelfs een youtube filmpje.

Hier staat het filmpje...

Dat heb ik geloof ik wel eens gezien, ziet er tof uit!

Markenrick

Citaat van: Homme op 15-02-2013  12:50 uHet voordeel van de binnenpan zie ik in de mogelijkheid van het eruit hijzen: dit kan mij mijn rug sparen (en ja, zelfs bij weinig gewicht is dat voor mij persoonlijk belangrijk).

Helaas heb ik geen oudijzerbak bij mijn werk staan; zal hiervoor eens rondinformeren. Ik had al zoiets verwacht. Anton, bedankt voor deze informatie. Als ik iets heb gevonden en nog een vraag heb zal ik er graag op terugkomen.

Overigens meen ik ergens gelezen te hebben, maar weet niet meer waar, dat een rvs afvalbak (keukenprullenbak) van bijvoorbeeld Blokker of Xenos niet te gebruiken is. Weet iemand daar de reden van?
Is de kwaliteit rvs niet goed, of is het behandeld met iets om hem te laten glimmen? In geval van het laatste: is iets dergelijks ook te herstellen?

Doet mij een beetje aan Amerikanen denken die ik op youtube zie brouwen met een grote (verf) filterzak...in de maischpan.

Heeft iemand daar ervaring mee? Want ik vind dat wel interessant...

Markenrick


BRAAF bier

Anton,

Waar kan ik zo'n filterplaat krijgen?

Gerald

Citaat van: BRAAF bier op 12-09-2013  20:18 uAnton,

Waar kan ik zo'n filterplaat krijgen?
Via Anton zelf, stuur hem maar een pm/mail. ;)

gert-jan

Anton,

Waar heb je de gamel vandaan en wat heb je ervoor betaald?

gert-jan

WFKuipers

Hallo,

Ik maak ook gebruik van een gamel. Ik ben al een tijdje op zoek naar een soortgelijke binnen pan. Kan iemand hier dit voor mij maken of heeft iemand een adres waar dit te verkrijgen is?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.