Wat is dit voor slang?

Gestart door Raymond293, 31-01-2012 20:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond293

Ik wil graag mijn twee Corny vaatje aansluiten op mijn CO2 fles.
Een regulator met twee uitgangen heb ik al, ik zoek alleen de slang om deze aan te sluiten.

De site van Candirect heb ik doorgespit om deze slang te vinden, maar óf ik kijk er overheen, of hij staat niet tussen de aangeboden artikelen.
Weet iemand hoe deze slang heet?

Alvast dank! :)


Herman

Volgens mij is dit nr 71090996, je kunt kiezen voor 1/2 of 3/4 aansluiting.

Raymond293

Ja, dat dacht ik eerst ook...maar aan die slang zit geen aansluiting voor op de regulator..  :weetniet:


hansm

Citaat van: Raymond293 op 31-01-2012  20:53 uJa, dat dacht ik eerst ook...maar aan die slang zit geen aansluiting voor op de regulator..  :weetniet:



Die kant met de vleugelmoer is voor aan het reduceerventiel. Aan de andere kant schroef je een terugslagventiel en snelkoppeling.

Citaat van: Herman op 31-01-2012  20:50 uVolgens mij is dit nr 71090996, je kunt kiezen voor 1/2 of 3/4 aansluiting.


Klopt. Daar heb ik er 2 van besteld. Alleen op de foto lijkt het niet te passen. De mij geleverde slangen hebben gewoon vleugelmoeren voor de CO2-aansluiting.

En anders gewoon even een mailtje naar Stefan (en hopen dat-ie het ziet  ;))

Raymond293

Tsja, dat is inderdaad de uitdaging bij Stefan... antwoord ;D
Alhoewel ik van iemand hier een briljante tip had gekregen hoe je snel bericht terug krijgt, sindsdien binnen een dag een reactie ;)

Cisdevésser

CiteerTsja, dat is inderdaad de uitdaging bij Stefan... antwoord
Alhoewel ik van iemand hier een briljante tip had gekregen hoe je snel bericht terug krijgt, sindsdien binnen een dag een reactie

Gisteren rong 19.00 uur een mailtje naar hem gestuurd, binnen 5 minuten antwoord...

Raymond293

Je verwacht het niet ;D

Heb ook maar even een mailtje gestuurd, denk dat dat sneller is.

Kleine_Schriek

Wat dacht je van bellen  ;D

Raymond293

Mijn Duits is ietwat roestig, verder dan "Bitte ein Bier" kom ik niet ;D


Cisdevésser

CiteerMijn Duits is ietwat roestig, verder dan "Bitte ein Bier" kom ik niet

Google translate brengt je aardig op weg, gewoon Nederlands intypen en vervolgens de kromme Duitse tekst een beetje rechttrekken....

Raymond293

Herman had gelijk, de foto op de site is nogal misleidend, vandaar dat ik op het verkeerde been was gebracht.

Volgens mij heeft Stefan mediatraining gehad of zo, want hij mailt ineens als een razende zo snel terug ;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.