Ja. Ik kan me overigens vinden in de "kruistocht" van Oscar tegen overbodige schoonmaakhandelingen. Als je ziet hoe intensief sommigen schoonmaken en wat voor vreselijk agressieve middelen ze daarbij inzetten en op wat voor gevaarlijke manieren(rondpompen van heet loog etc) dan "loopt het me wel eens dun door de broek".
Ik denk zelf dat je al een heel eind bent als je alles direct na gebruik huisvrouwenschoon maakt. Maar dan natuurlijk wel alles en niet een hoekje vergeten want dat doet een echte huisvrouw ook niet. Dus goed spoelen met water en in de hete azijn-oplossing leggen.
En ik kan me ook vinden in de commentaren van Oscar en EBC dat je die bio-ethanol van de Action etc, eigenlijk niet zou moeten gebruiken. Maar ja. Zucht. Ik ben van vlak na de hongerwinter en toen "iedereen" op dit Forum zo enthousiast was over die bio-ethanol, heb ik er 4 flessen van gekocht en die meteen met demi-water tot 70% verdund. En die kan ik nu niet weggooien (zie hongerwinter). En daarom heb ik besloten om er voorzichtig mee om te gaan. Niet ermee gaan spuiten, maar alleen op een papieren doekje dun opbrengen en meteen daarna met een droog deel van hetzelfde papieren doekje weer opdeppen. Ach, en dat hele ietsepietsie anti-vries wat ik dan nog binnenkrijg? Die paar moleculen? Ik geloof het allemaal wel ... Gifig of niet giftig is altijd een kwestie van het overschrijden van een drempel.