Vergistingsflessen zonder mand gevaarlijk?

Gestart door Kimosabe, 09-01-2012 23:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muldermans

Lijkt zo op het eerste gezicht wel hetzelfde materiaal. Weet niet hoe poreus die waterflessen zijn... Zou je zo een CCT van kunnen maken :-)


Monkey

Oei wat een pech, Beterschap! Vanaf vandaag spoel ik de flessen met mand er om heen.

Citaat van: Muldermans op 10-01-2012  11:02 uZou het kunnen dat die vaatwastabletten plaatselijk veel warmte genereren bij oplossen?
Tijdens het afwassen even geprobeerd: een Sun tablet in een erlenmeyer met 400 ml water van 44 ÂșC. De thermometer zo'n beetje in het uiteenvallende tablet gestoken. Geen enkele opwarming te zien, dus dat kan het niet zijn.

George81

Citaat van: henkg op 10-01-2012  19:44 uBeangstigende berichten. Ik heb twee van die rechte 5 liter flessen.
Deze dus:

Ze wegen meer dan 2 kg per stuk (meer dan 2 kg max van weegschaal)
Iemand ook daarmee slechte ervaringen?

Ik tilde laatst zo'n fles (vol) net niet hoog genoeg omhoog waardoor die met een rotklap op een stenen vensterbank klapte...vensterbank had er meer last van dan die fles! Daar was een stukje uit. Fles was niks te zien.
Beresterk!
Was wel even schrikken  ::)

Maar ik zou er niet mee gaan bowlen ^-^

henkg

Over mijn vraag betreffende de rechte 5 liter flessen met oortje:
- Reactie Albertus: Die dingen zijn niet kapot te krijgen (nou ja, niet laten vallen)
- Reactie George81: Beresterk! Maar ik zou er niet mee gaan bowlen  

Dank. Ik ben gerustgesteld, en ik zal er niet mee gaan bowlen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.