ONK 2012 : Pre-ONK & Afterparty

Gestart door Oscar, 04-01-2012 22:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DP

Citaat van: VEMP op 15-03-2012  17:45 uBen van de partij en wil graag op zaterdag blijven slapen. Ik neem 2 mensen mee!

Hoi Rudy,

Willen jou vrienden BBQén ?
Neem jij weer voor jezelf mee?

groet,
Dave

Oscar

Citaat van: VEMP op 15-03-2012  17:45 uBen van de partij en wil graag op zaterdag blijven slapen. Ik neem 2 mensen mee!

Dus jij en 2 anderen Wie zijn die andere 2 ?

George81

Citaat van: MO op 15-03-2012  11:02 uIk kom tappen op uitnodiging van Bubs. Doe maar dus maar camping zaterdag. Moet ik nog wel ergens een tentje kopen van 25 euro. DP, doe maar BBQ vegetarisch voor mij.
Top! :proost:

VEMP

De andere 2 zijn Marc en Leonie. Zij willen graag mee BBQ'en, vegetarisch. Ik neem zelf iets mee. Dank  je Dave!

DP

Citaat van: VEMP op 16-03-2012  17:14 uDe andere 2 zijn Marc en Leonie. Zij willen graag mee BBQ'en, vegetarisch. Ik neem zelf iets mee. Dank  je Dave!

Oke Rudy gaan we regelen!  :biersmile:

EBC

Ik kan niet meer terug... ik heb me ingeschreven voor de wedstrijd... :-\

Maar het leukste lijkt me toch het hele gedoe eromheen.

RobinB

Citaat van: EBC op 20-03-2012  21:03 uIk kan niet meer terug... ik heb me ingeschreven voor de wedstrijd... :-\

Weer een quadrupel?
:duimop:

EBC

Citaat van: RobinB op 20-03-2012  22:19 uWeer een quadrupel?
:duimop:

 :weetniet:  Ik brouw nooit quadrupel. Wat bedoel je?

RobinB

Ik dacht dat je ooit in klasse D een prijs had gewonnen of iets dergelijks (ook in Zeeland?)
Kan ook een andere Jasper geweest zijn. :)

EBC

Citaat van: RobinB op 21-03-2012  07:59 uIk dacht dat je ooit in klasse D een prijs had gewonnen of iets dergelijks (ook in Zeeland?)
Kan ook een andere Jasper geweest zijn. :)

Dat was een Robust Porter en in Bergen op Zoom. 2003 meen ik. Ik heb er nog en flesje van staan  ;).

VEMP

Moet zeggen dat ik het heel jammer vind dat ik niks kan insturen... Maar het feestje maakt dat meer dan goed, heb er zin in!

Caspar

Ach, ik zend ook hoogst waarschijnlijk niets in, maar kom wel gezellig kamperen 8) ... Vond het vorig jaar ook wel relaxed tijdens de prijsuitreiking, op de een of andere manier ben je altijd een beetje gespannen als je iets hebt ingezonden ;)

MO

Haha, leuk, ook brouwers die niets insturen komen kamperen. Ik zorg dat ik op de festivalmiddag wat lekkere biertjes kan tappen. Nu nog hopen op mooi weer en het ONK weekeinde wordt een feestje.

Albertus

Citaat van: MO op 26-03-2012  13:06 uIk zorg dat ik voor de middag op het festival wat lekkere biertjes kan tappen.

Nu overweeg ik toch sterk om ook te komen.
En inderdaad, ik stuur niets in. ;D

Bert

Raymond293

Ik zou me graag bij deze willen aanmelden voor zaterdag/zondag, voor één persoon :)

Eerst maar eens een tent zien te scoren, want daar heb ik nog nooooit in geslapen ;D ;D

Niels

Met een geweldig leuke herinnering aan vorig jaar willen we graag weer van de partij zijn.
Kan je Mij en Odin inschrijven voor de camping vrij, zat, zondag en voor de BBQ.
Zie er naar uit om gezellig te zitten met bier liefhebbers.

Oscar

Citaat van: Niels op 27-03-2012  18:31 uKan je Mij en Odin inschrijven voor de camping vrij, zat, zondag en voor de BBQ.
Zie er naar uit om gezellig te zitten met bier liefhebbers.

Gezellig Niels !! Ik had je al bijna ge-smsed of je nog zou komen.... :biersmile:

Raymond293

Zijn er meer mensen van plan tapbier mee te nemen? Zo ja... hoe houd je dat koud???  :weetniet:

Oscar

Citaat van: Raymond293 op 27-03-2012  20:02 uZijn er meer mensen van plan tapbier mee te nemen?

Yep...

Citaat van: Raymond293 op 27-03-2012  20:02 uZo ja... hoe houd je dat koud???  :weetniet:

Droog koelertje... :)

Raymond293

Mhmmm, das wel een goeie. Is er stroom ter plekke?
En losse flesjes, in een mobiele koelkast bewaren of zo? :)

George81

Met een koelbox op stroom (of gas). Die heb je al voor +-50~60 euro (alleen stroom dan)

Kleine_Schriek

Ik neem mijn droogkoeler wel mee. Kunnen 2 fusten op aangesloten worden. Hopelijk heb ik zelf ook een fust (ik loop wat achter in mijn thuisbrouwschema... ga mijn best doen).

Henielma

Ik zal hoogstwaarschijnlijk twee soorten bier op tap meenemen. Welke weet ik nog niet precies. Mogelijk weer een Lons Bloesemwit. mijn voor sodakegs omgebouwde Wunderbar zal weer van de partij zijn.

RobinB

Ik ben vooralsnog ook van plan 1 tapbier mee te nemen.
Weet nog niet welke en die moet waarschijnlijk nog gebrouwen worden... ;)

Albertus

Hoi Oscar,

Adrie en ik komen ook. Kun jij ons noteren voor vrijdag/zaterdag/zondag+bbq?

Bert


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.