ONK 2012 : Pre-ONK & Afterparty

Gestart door Oscar, 04-01-2012 22:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond293

Citaat van: davadox op 30-05-2012  09:27 uHet gaat helemaal goed komen met het weer!

Als je houdt van Siberische temperaturen en ijzige slagregens gaat het inderdaad helemaal goed komen  ::)

Denk dat ik maar snel een brouwer opzoek die een lekker zwaar bier met me wil ruilen, dan krijg ik het vanzelf wel warm ;D

George81

Oscar, kan je misschien de startpost voorzien van complete informatie? Dat scheelt een hoop gezoek.
Adres Camping en de kosten bijv.

Reminder:

Citaat van: Oscar op 28-03-2012  22:19 uVoor de BBQ'rs :
€14,- overmaken naar

DP Koeriers in Wijchen
rekeningnummer: 87.42.34.581
graag je forumnaam en ONK2012 erbij zetten.

Richard

Oscar de twee namen zijn Richard en Anke vanavond maak ik het geld over voor de bbq goed?

Franske

DP ik heb de bbq net betaald, alvast bedankt

Oscar

Zo even de laatste stand van zaken voor wat betreft dit weekend:

Wat is er geregeld/waar aan te denken :
* We campering gezellig op deze camping : http://www.demolenhoek.com/nl/
   Molenweg 69a
   4493 NC Kamperland
* Een groepsveld op dezecCamping van vrijdag 1 juni tot en met zondag 3 juni.
* Bij aankomst dient iedereen zich te melden bij de receptie en dient dan vooruit te betalen voor het aantal nachten.
* Uiteraard ga ik er van uit dat iedereen zich netjes zal gedragen en uiteindelijk zondag alles weer netjes achterlaat.
* We mogen barbecueën dat is dus geen enkele probleem
* De reserveringskosten zijn door mij betaald, maar krijg ik zondag bij het verlaten weer terug (mits jullie je gedragen
   hebben)
* De overnachtingskosten zullen ± € 8,- pp per nacht zijn. Hier kunnen nog wat kleine kosten bij kunnen komen, maar dat is
   centenwerk...
* Er zijn stroompunten aanwezig waar we gebruik van mogen maken. Zorg dus wel voor verlengsnoeren!
* Denk nog even aan een tafel, want we zijn met 50 personen zaterdag op de BBQ !!! tot op heden hebben er 4
   aangegeven een tafel mee te nemen.
* Beschik je over een partytent... gewoon meenemen (voor als het gaat regenen... je weet maar nooit).
* Neem je voor de BBQ je eigen bord en bestek mee, dan spaar je Dave een hoop afwaswerk!  :)
* Neem je ruilbieren mee? Dan is het handig om thuis alvast een stickertje er op te plakken!!

Wie komen er allemaal :

NaamPre-onk (Vrijdag)Afterparty (Zaterdag)Camping
Oscar *tJaJavr & za
Kleine_Schriek (Antoinette)*t JaJavr & za
Caspar (Caspar)NeeJaza
EBC (Jasper)JaJavr & za
Herman (Herman) tJaJavr & za
Henielma (Herman)*JaJavr & za
Jurgenfd (Jurgen)NeeJaza
Guuz (Peter) *tJaJavr & za
Guuz (Christina) *tJaJavr & za
HopmansNeeJaza
DP( Dave & Riki)NeeJaNee
Sander_123 (Sander)*tJaJavr & za
Ronald_ (Ronald)*JaJavr & za
George81 (George ?)JaJavr & za
Peter Post (Peter ?)*JaJavr & za (Safaritent)
Peter Post(Esther)*JaJavr & za (Safaritent)
Peter Post(ad)*JaJavr & za (Safaritent)
Peter Post(Jacintha)*JaJavr & za (Safaritent)
Rgeraads (Raymond)JaJaNee
Rgeraads (Anneke)JaJaNee
Cervisia (Tarik)JaJaNee
Cervisia (Roel)JaJaNee
Franske(Frans)JaJavr & za
Paide(Peter)JaJavr & za
MO(Martin) tNeeJaza
VEMP(Rudy)NeeJaza
VEMP(Marc)NeeJaza
VEMP(Leonie)NeeJaza
Raymond293(raymond)NeeJaza
Niels(Niels)JaJaVr & Za
Odin(Odin)JaJaVr & za
Adrie(Adrie)*JaJavr & za
Albertus(Bert)*JaJavr & za
Noot(Rocco)JaJavr & za
Noot(Kenneth)JaJaVr & za
Sjaak_Deventer(Sjaak)NeeJaza
Sjaak_Deventer(Sanne)NeeJaza
Pink brewer(Francois)*JaJavr & za
Pink brewer(Clemens)*JaJavr & za
Hans100w(Hans)NeeJaNee
Hans100w(Janneke)NeeJaNee
Onk2012(Pim)JaJavr & za
Onk2012(Richard)JaJavr & za
Geert(De-Geert)NeeJaNee
Jacques(Jacques)NeeJaNee
David(David)NeeJaZa
Danny(Davadox)NeeJaNee
Nicole(Davadox)NeeJaNee
Richard(Richard)NeeJaZa
Anke(Richard)NeeJaZa
Jelle (regelt zelf)NeeJa (als DP het goed vindtregelt zelf
totaal30 aanwezig50 deelnemers+1 (?)35+4 campeerders

Heb je de BBQ nog niet betaald :
€ 14,- overmaken naar

DP Koeriers in Wijchen
rekeningnummer: 87.42.34.581
graag je forumnaam en ONK2012 erbij zetten.

* = Eet vrijdag avond mee in restaurant op de camping (maaltijd met bier keuze door de kok) rond 19.00 - 20.00 uur
t = Neemt tafel mee.

Verder nog :
* Deze lijst is met kampeerders is doorgegeven aan de camping. Wiul je er nu nog bij ? Dan regel je zelf maar iets. Verdere
   wijzigingen zijn niet meer mogelijk (alleen afmeldingen in geval van nood).
* We zitten op een Familie-camping dus houd het volume later op de avond wat lager i.v.m mogelijke slapende kinderen.
* Ik hoop en denk dat het weer een fantastisch weekend gaat worden !!!!

 :degroeten:


heijligers

Citaat van: Oscar op 30-05-2012  19:20 u
Knopje doet het niet  8)

Hopmans

Tot hoe laat kan dat melden bij de receptie Oscar?
Ik kan pas in de avond aanmelden.


Herman

De receptie zal geopend zijn tot omstreeks 17.00 uur. Voor diegenen die daarna arriveren geldt dat zij zich in het restaurant kunnen melden. Het is mogelijk de camping op te rijden tot 22.30 uur.

Hopmans


Herman

O ja, ik neem ook wel een tafel mee.

Henielma

Denken anderen ook aan een verlengsnoer? Dat is altijd wel handig.

Ik zal er in ieder geval 1 meenemen.

Verder neem ik drie bieren mee voor op de tap en de tapspullen daarvoor.
Lons Bloesemwit
APA
Pils van de Brand wedstrijd

MO

Ik heb Oscars update ook in het eerste bericht van dit onderwerp geplaatst.

MO

Verlengsnoer en tafel neem ik ook mee. En de Muifelbar kan gebruikt worden voor hobbybieren, ik zal wat extra Heineken en Palm fustenkoppelingen meenemen.

Oscar

Citaat van: MO op 30-05-2012  22:12 uVerlengsnoer en tafel neem ik ook mee.

...en 3 extra fustjes..... ;) :D

RGeraads

Is er iemand die een Wunderbar meeneemt of koppelingen om een 5 liter vaatje aan te sluiten op een tap? Wij slapen in het pension in Kamperland, kunnen we gewoon de camping oplopen of moeten we ons ook aanmelden en entree betalen als bezoeker? Wij zullen vrijdagavond omstreeks 9 uur/ half 10 arriveren.

Herman

Verlengsnoer staat genoteerd. Ik neem ofwel mijn Rye IPA (vrij naar Denny Conn) mee of de Gilde Bitter Ale (zojuist gefusteld). Wordt er ook aan licht gedacht? Ik neem een gaslampje mee.

Oscar

Verlichting is wel een goede !! ik neem niet aan dat iedereen om 21.30 - 22.00 uur zijn tentje in kruipt.

Citaat van: RGeraads op 30-05-2012  22:32 ukunnen we gewoon de camping oplopen

Tuurlik...dat is geen enkel probleem !! Na het ONK geweld loopt je gewoon met je biertje met de menigte mee... :biersmile:

Citaat van: RGeraads op 30-05-2012  22:32 uof moeten we ons ook aanmelden en entree betalen als bezoeker? Wij zullen vrijdagavond omstreeks 9 uur/ half 10 arriveren.

Dat zitten we denk ik op de camping na te borrelen van een goede maaltijd... Dus kom dan gezellig ff langs  ;)
Wel ff een stoel meenemen als je wilt zitten!  :)

sander_123

Citaat van: RGeraads op 30-05-2012  22:32 uIs er iemand die een Wunderbar meeneemt of koppelingen om een 5 liter vaatje aan te sluiten op een tap?

Wunderbar neem ik mee. Als daar plek in is mag je vaatje erin. Zelf neem ik 2  vaatjes mee...

Noot

Citaat van: Oscar op 04-01-2012  22:41 uUpdate 30 mei 2012

Noot(Rocco)   Ja   Ja   vr & za
Noot(Kenneth)   Ja   Ja   Vr & za

* = Eet vrijdag avond mee in restaurant op de camping (maaltijd met bier keuze door de kok) rond 19.00 - 20.00 uur

Zet er bij ons ook maar een * achter.
Maaltijd met bier slaan we niet over...

Oscar

Citaat van: Noot op 31-05-2012  00:14 uZet er bij ons ook maar een * achter.
Maaltijd met bier slaan we niet over...

Te laat...
Citaat van: Oscar op 30-05-2012  19:20 uWil je er nu nog bij ? Dan regel je zelf maar iets. Verdere
   wijzigingen zijn niet meer mogelijk (alleen afmeldingen in geval van nood).

 :)

Kleine_Schriek


[ x ] Kabelhaspel
[ ? ] Tafeltje.....dochterlief wil hem niet afstaan, dat is haar knutseltafel....flinke onderhandelingen nog nodig.
[ x] droogkoeler met alles behalve CO2
[ x] fustje blond (damn, mijn voorraad is bijna op, ik moet brouwen, brouwen, brouwen de komende weken)
[ x] lekkere stoel
[ x] heeeeeeeeeel veel goeie zin!

Caspar

Ik neem mijn partytent wel mee voor het geval 't gaat regenen... Blijft het droog, dan blijft ie lekker ingepakt ;) .

Oscar

Citaat van: Caspar op 31-05-2012  10:50 uIk neem mijn partytent wel mee voor het geval 't gaat regenen... Blijft het droog, dan blijft ie lekker ingepakt ;) .

Super, volgens mij zijn er dan meerdere partytenten aanwezig  :duimop: (Kunnen we van dit icoontje niet een knop maken... ;D ;D ;D)

Caspar

Maar goed, er zijn wel 50 mensen aanwezig op de camping na het ONK, wat een party zal dit worden :nut: !!

nembrionic

Citaat van: Caspar op 31-05-2012  14:50 uMaar goed, er zijn wel 50 mensen aanwezig op de camping na het ONK, wat een party zal dit worden :nut: !!

Ik vind het dan ook wel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn :(

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.