ONK 2012 : Pre-ONK & Afterparty

Gestart door Oscar, 04-01-2012 22:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar



Update 30 mei 2012

Zo even de laatste stand van zaken voor wat betreft dit weekend:

Wat is er geregeld/waar aan te denken:
* We kamperen gezellig op deze camping : http://www.demolenhoek.com/nl/
   Molenweg 69a
   4493 NC Kamperland
* Een groepsveld op deze Camping van vrijdag 1 juni tot en met zondag 3 juni.
* Bij aankomst dient iedereen zich te melden bij de receptie en dient dan vooruit te betalen voor het aantal nachten.
* Uiteraard ga ik er van uit dat iedereen zich netjes zal gedragen en uiteindelijk zondag alles weer netjes achterlaat.
* We mogen BBQén dat is dus geen enkele probleem
* De reserveringskosten zijn door mij betaald, maar krijg ik zondag bij het verlaten weer terug (mits jullie je gedragen
   hebben)
* De overnachtingskosten zullen ± € 8,- pp per nacht zijn. Hier kunnen nog wat kleine kosten bij kunnen komen, maar dat is
   centenwerk...
* Er zijn stroompunten aanwezig waar we gebruik van mogen maken. Zorg dus wel voor verlengsnoeren!
* Denk nog even aan een tafel, want we zijn met 50 personen zaterdag op de BBQ !!! tot op heden hebben er 4
   aangegeven een tafel mee te nemen.
* Beschik je over een Partytent...gewoon meenemen (voor als het gaat regenen...je weet maar nooit).
* Neem je voor de BBQ je eigen bord en bestek mee, dan spaar je Dave een hoop afwaswerk!  :)
* Neem je ruilbieren mee ? Dan is het handig om thuis alvast een stickertje er op te plakke!

Wie komen er allemaal :

Naam   Pre-onk (Vrijdag)   Afterparty (Zaterdag)   Camping
Oscar *t   Ja   Ja   vr & za
Kleine_Schriek (Antoinette)*t    Ja   Ja   vr & za
Caspar (Caspar)   Nee   Ja   za
EBC (Jasper)   Ja   Ja   vr & za
Herman (Herman) t   Ja   Ja   vr & za
Henielma (Herman)*   Ja   Ja   vr & za
Jurgenfd (Jurgen)   Nee   Ja   za
Guuz (Peter) *t   Ja   Ja   vr & za
Guuz (Christina) *t   Ja   Ja   vr & za
Hopmans   Nee   Ja   za
DP( Dave & Riki)   Nee   Ja   Nee
Sander_123 (Sander)*t   Ja   Ja   vr & za
Ronald_  (Ronald)*   Ja   Ja   vr & za
George81 (George ?)   Ja   Ja   vr & za
Peter Post (Peter ?)*   Ja   Ja   vr & za (Safaritent)
Peter Post(Esther)*   Ja   Ja   vr & za (Safaritent)
Peter Post(ad)*   Ja   Ja   vr & za (Safaritent)
Peter Post(Jacintha)*   Ja   Ja   vr & za (Safaritent)
Rgeraads (Raymond)   Ja   Ja   Nee
Rgeraads (Anneke)   Ja   Ja   Nee
Cervisia (Tarik)   Ja   Ja   Nee
Cervisia (Roel)   Ja   Ja   Nee
Franske(Frans)   Ja   Ja   vr & za
Paide(Peter)   Ja   Ja   vr & za
MO(Martin)   Nee   Ja   za
VEMP(Rudy)   Nee   Ja   za
VEMP(Marc)   Nee   Ja   za
VEMP(Leonie)   Nee   Ja   za
Raymond293(raymond)   Nee   Ja   za
Niels(Niels)   Ja   Ja   Vr & Za
Odin(Odin)   Ja   Ja   Vr & za
Adrie(Adrie)*   Ja   Ja   vr & za
Albertus(Bert)*   Ja   Ja   vr & za
Noot(Rocco)   Ja   Ja   vr & za
Noot(Kenneth)   Ja   Ja   Vr & za
Sjaak_Deventer(Sjaak)   Nee   Ja   za
Sjaak_Deventer(Sanne)   Nee   Ja   za
Pink brewer(Francois)*   Ja   Ja   vr & za
Pink brewer(Clemens)*   Ja   Ja   vr & za
Hans100w(Hans)   Nee   Ja   Nee
Hans100w(Janneke)   Nee   Ja   Nee
Onk2012(Pim)   Ja   Ja   vr & za
Onk2012(Richard)   Ja   Ja   vr & za
Geert(De-Geert)   Nee   Ja   Nee
Jacques(Jacques)   Nee   Ja   Nee
David(David)   Nee   Ja   Za
Danny(Davadox)   Nee   Ja   Nee
Nicole(Davadox)   Nee   Ja   Nee
Richard(Richard)   Nee   Ja   Za
Anke(Richard)   Nee   Ja   Za
totaal   30 aanwezig   50 deelnemers   35+4 campeerders


Heb je de BBQ nog niet betaald :
€ 14,- overmaken naar

DP Koeriers in Wijchen
rekeningnummer: 87.42.34.581
graag je forumnaam en ONK2012 erbij zetten.

* = Eet vrijdag avond mee in restaurant op de camping (maaltijd met bier keuze door de kok) rond 19.00 - 20.00 uur
t = Neemt tafel mee.

Verder nog :
* Deze lijst is met kampeerders is doorgegeven aan de camping. Wiul je er nu nog bij ? Dan regel je zelf maar iets. Verdere
   wijzigingen zijn niet meer mogelijk (alleen afmeldingen in geval van nood).
* We zitten op een Familie-camping dus houd het volume later op de avond wat lager i.v.m mogelijke slapende kinderen.
* Ik hoop en denk dat het weer een fantastisch weekend gaat worden !!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------









Zo, ik begin er lekker vroeg mee dit jaar, dan kan iedereen alvast het weekend in zijn agenda zetten  :)

Het ONK is dus dit jaar op 2 juni, dat houd in dat het bijbehorende "camping-weekend" van vrijdag 01 juni - zondag 03 juni is. Standaard Programma:

* Vrijdag avond gezellig tentje opzetten en met elkaar biertjes proeven (pre-ONK)
* Zaterdag overdag : ONK festival bij Brouwerij Emelisse, weer biertjes proeven
* Zaterdag avond : afterparty/BBQ weer biertjes proeven.
* Zondag ochtend : Wekker zetten, vroeg op en zorgen dat je om 10.00 uur opgeruimd en nuchter in de auto zit  ;)

Oftewel voldoende ingrediënten voor een kei gezellig weekend  :biersmile:

Nu hebben we in 2007 gekampeerd op deze camping. Dat beviel goed en is een kleine 4 km lopen naar de brouwerij/ONK terrein.  Dit is geen dure camping en heeft voldoende plaats, mits op tijd geboekt.

Ik wil wel de taak op mij nemen om de reservering te maken... De BBQ mag iemand anders regelen  :)  Maar volgens mij gingen de Deltabrouwers ook iets regelen na het ONK met vlees op het vuur... :proost: dat weet ik nog niet.

Ik ben in ieder geval van de partij  :)

Kampeerders ONK 2012:
- Oscar (vrijdag t/m zondag)
- Antoinette (Kleine_Schriek)
- Caspar
- Jasper (EBC)
- Herman
- Robin (RobinB)
- Herman (Henielma)
- Jurgen (Jurgenfd)
- Guuz (Peter)

 :degroeten:

Kleine_Schriek

Het beviel vorig jaar zo goed, dat ik ook zeker van de partij ben.  Dus reserveer maar 1 tentplaats voor mij (en manlief misschien).

nembrionic

Het lijkt me wel lachen. Ik heb mijn bier vanochtend alvast ingeschreven.

Caspar

Ik kom ook naar de camping, ik heb goede herinneringen aan Zeeland! Ik heb waarschijnlijk niet veel bier bij me, maar ik zorg dat ik wel iets mee kan nemen...

EBC

'Thuiswedstrijd'  :D ik kom ook.

Herman

Ik kom ook, vermoedelijk toch zonder vrouw en kids.

Albertus

Oscar,

Er is ook een camping in Kamperland zelf, aan de Molenweg, een paar honderd meter van de Brouwerij. Kun je zelfs terug kruipen. Volgens hun website hebben zij:
"Groepsveld: Familie reünie, bedrijfsuitje of een weekendje weg met de vereniging ook dat is mogelijk op familie Familie camping de Molenhoek, u boekt het groepsveld al vanaf € 6,50 per persoon per nacht vanaf 20 personen."

Zou dat misschien iets zijn? Lekker dichtbij.

Bert

Oscar

Citaat van: Albertus op 05-01-2012  15:31 uZou dat misschien iets zijn? Lekker dichtbij.

Zeker wel!


http://www.demolenhoek.com/nl/   :)

Ronald_

Klinkt goed! Goed voornemen: Ik ga dit jaar meedoen met het ONK!

Ik denk dat ik er een zaterdag-zondag dingetje er van maak.. is ook mogelijk toch?

Kleine_Schriek

Citaat van: Albertus op 05-01-2012  15:31 uOscar,

Er is ook een camping in Kamperland zelf, aan de Molenweg, een paar honderd meter van de Brouwerij. Kun je zelfs terug kruipen. Volgens hun website hebben zij:
"Groepsveld: Familie reünie, bedrijfsuitje of een weekendje weg met de vereniging ook dat is mogelijk op familie Familie camping de Molenhoek, u boekt het groepsveld al vanaf € 6,50 per persoon per nacht vanaf 20 personen."

Zou dat misschien iets zijn? Lekker dichtbij.

Bert
Wow, dat klinkt veel beter dan 4 km. Ik ben voor!

Oscar

Citaat van: Kleine_Schriek op 05-01-2012  18:04 uWow, dat klinkt veel beter dan 4 km.

Wat een stelletje sportfiguren hier zeg... ;D ;D ;D ;D

RobinB

Ik ben ook vd partij!
Hoe dichterbij hoe beter is mijn idee! ;D


Henielma

Ik zal er ook zijn. Inderdaad hoe dichterbij de camping is hoe beter. En als de auto mee op het terrein mag dan is dat al helemaal mooi.

Vorige keer in Zeeland was ik laat en mocht niet meer met de auto op het campingterrein. Dat was nog heel wat sjouwen.

jurgenfd

Neem voor mij ook maar een reservering a u de b.

Adrie

Ik reserveer tegen die tijd wel. Het is pas over een half jaar!  :-\

Hoe dan ook: als er een camping vlakbij is, ga ik daar naartoe.

guuz

Moi,

ik kom ook. Gezien vorig jaar, heb ik er erg veel zin in. :dansen: Weet nog niet of Christina ook mee gaat. Mocht dit niet zo zijn, komt een vriend van mij, ook een "echte"bierliefhebber mee, als hij vrij kan krijgen. Ben van plan om de caravan mee te nemen.

vr grt,

Peter

Noot

Hallo, wij zijn nieuw.
Dit wordt onze eerste ONK, maar wij zijn wel in voor een stevig kampeeravontuur.
We zitten nog te dubben welke camping het gaat worden. 400 meter kruipen heeft wel mijn voorkeur.

Oh ja, we maken er een familie-uitje van, dus we nemen vrouw en kinderen ook mee (waarschijnlijk'. wat is jullie ervaring daarmee, of zeggen jullie op voorhand al ´thuis laten!´

Ik lees de reactie nog wel.

groeten
Borrel en Noot

Oscar

Citaat van: Noot op 02-02-2012  21:40 uHallo, wij zijn nieuw.

En je brouwt thuis neem ik aan...  ;)  WELKOM!

Citaat van: Noot op 02-02-2012  21:40 uOoh ja, we maken er een familie-uitje van, dus we nemen vrouw en kinderen ook mee (waarschijnlijk'. wat is jullie ervaring daarmee, of zeggen jullie op voorhand al ´thuis laten!´

Gewoon meenemen, maar ga dan niet in het ONK kamp staan  ;) Maar kom wel gezellig mee borrelen op vrijdag en BBQ én zaterdag  :biersmile:


Noot

We zijn eruit. We laten de familie thuis en komen gewoon met z'n tweeën, met de tent.
Kan ik ergens reserveren?

Oscar

Citaat van: Noot op 05-03-2012  21:15 uKan ik ergens reserveren?

Ja, bij de camping..maar dat zal nu nog wat vroeg zijn denk ik.

Is er al iemand die zich opwerpt om de BBQ te regelen ?  :)

DP

Citaat van: Oscar op 05-03-2012  21:41 uIs er al iemand die zich opwerpt om de BBQ te regelen?  :)

DP barbecue wilt het wel regelen als de meerderheid dat goed vindt, doch kan
ik pas eind deze week zeggen of wij zelf ook komen. (Anders wordt de prijs van de BBQ te hoog)

Groet, DP  :degroeten:

Kleine_Schriek

Moeten we dat groepsveld niet alvast reserveren voor het ONK?

Oscar

Wordt wel tijd... Denk ik... 'k zal binnenkort wel weer eens contact opnemen  :)

RobinB

Citaat van: Oscar op 06-03-2012  20:22 uWordt wel tijd ....Denk ik...'k zal binnenkort wel weer eens contact opnemen  :)

Wel bij deze hè? ;D

Citaat van: Oscar op 05-01-2012  16:08 uhttp://www.demolenhoek.com/nl/   :)

Oscar


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.