Verrijdbaar druiprek / flessenboom

Gestart door orangeloo, 29-12-2011 19:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

orangeloo

Gisteren was ik bij de Action en zag daar wieltjes liggen voor weinig. Vaste wieltjes voor € 0,85 en zwenkwieltjes voor €1,15.
Ik dacht die zijn voor mij. Omdat ik mijn aanrecht aan de ene kant van de garage heb en de werkbank waar ik bottel aan de andere kant moet ik iedere keer 4 meter verhuizen met mijn flessenboom. Schuiven over de betonnen vloer is niet zo bevorderlijk voor de onderkant van de flessenboom, dus nu een klein verrijdbaar plateau gemaakt. Ik weet deze zijn ook gewoon te koop bij de Karwei, Gamma, of.... maar daar kosten ze minimaal € 10,- . En ik was € 4,- kwijt.

koffie

Dank voor de tip, ik wilde al een zelfde plankje maken voor mijn gistvat :)

EBC

Die auto onder dat laken lijkt interessanter...  ;D

Kokkie

Citaat van: EBC op 29-12-2011  20:55 uDie auto onder dat laken lijkt interessanter...  ;D

Lijkt me ook een gedoe, om met de auto in de garage van het aanrecht naar de werkbank te rijden. >:D

orangeloo

Citaat van: EBC op 29-12-2011  20:55 uDie auto onder dat laken lijkt interessanter...  ;D

inderdaad lijkt.....Het is niet de mooiste, maar we zijn er al 12 jaar heel blij mee. :biersmile:



Mooi plaatje uit Zeeuws Vlaanderen. :biersmile:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.