wanneer aktief op forum

Gestart door Pimpeltje, 11-12-2004 01:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wanneer ben je op het forum aktief

thuis
19 (40.4%)
op mijn werk
5 (10.6%)
beide
23 (48.9%)

Totaal aantal stemmen: 45

Pimpeltje

In de krant staat een bericht dat het internetten op het werk voor prive doeleinden flink is gestegen.

Oscar

Even een reactie hierop...

ik had net het idee om een dergelijke poll te starten..Het valt mij dus op dat veel mensen tijdens hun werkt achter een beeldschermpje zitten en toegang hebben tot internet en ook de leden van het Forum...en dus ook regelmatig op het forum zitten.

Echter merk ik ook dat de meesten inloggen..kijken..eventueel reageren..en weer uitloggen. Dus slechts weinigen die tijdens werktijd een venstertje open houden en de gehele dag online zijn..... Enkele zijn 's Ochtends even voor ze naar hun werk gaan nog even online..en slechts weinigen die tot in de late uurtjes nog inloggen op het forum.....Met een gezin kan dit natuurlijk ook niet altijd.....

ik denk dat de meesten 's vanonds na etensdtijd (zo tussen 18.00 uur en 21.00 uur) actief op het forum zijn......

Dit is slechts een analyse na enkele weken dagelijks ('s ochtend, 's middags en 's avonds) op het forum aanwezig te zijn....

Groeten en gezondheid
Oscar    ;)  ::)  ^-^

Johannes

Ja, ik zit nu ook op mijn werk, even het forum checken voordat ik aan de slag ga. Doorgaans wanneer ik geen klant te woord sta heb ik geen andere dingen te doen dus is er gelegenheid om te forummen. Momenteel is het knetterdeknetterdruk (tsja Basisverzekering) dus de komende dagen zal ik overdag niet veel te melden hebben.

:degroeten:

Johannes

Horst

Nu zit ik thuis, reageren op een onderwerp doe ik meestal thuis. Op het werk, in ons kantoortje heb ik met mijn collega een gedeelde beeldbuis, om je mail en of Internet te delen. De andere drie PC's die er staan zijn aangesloten op het domein en besturing systeem van de fabriek. Dus op het werk is het na genoeg alleen lezen. Als mijn collega is ingelogd kan ik niet internetten het is dus steeds switchen, of anders moet ik in de computer ruimte on-line gaan, maar hier ben ik uit het zicht.

mvg
Horst
 :beersmiley:

Oscar

Of het hier bij hoort weet ik niet...maar hier nog even wat "schokkende" statistieken.

Ten op zichte van het totaal aantal leden (op moment van typen 784) :
* is slechts  4,7 % vol lid (meer dan 100 berichten) = 37 leden
* is slecht 4,4 % (van de leden die vol lid zijn t.o.v. het totaal aantal leden) het laatste half jaar actief geweest.... = 35 leden

Dus eigenlijk discuseren we met een relatief klein clubje van zo'n 35 mensen.... 

Hoeveel actieve thuisbrouwers met internet zou Nederland hebben....??

Groeten en gezondheid
Oscar

Herman

De passieve leden tellen ook mee, dus die statistieken zeggen me niet zoveel. Daarnaast zijn er ook mensen die meelezen en niet de moeite nemen om in te loggen.

Hopmans



Volgens de statistieken ben ik tussen 20:00 en 21:00 het meest actief.

 :degroeten:

Oscar

Citaat van: Herman op 19-12-2005  19:43 uDe passieve leden tellen ook mee, dus die statistieken zeggen me niet zoveel. Daarnaast zijn er ook mensen die meelezen en niet de moeite nemen om in te loggen.

uiteraard tellen die ook mee.....ik vond het alleen wel grappig om ff te kijken hoeveel mensen hier nou actief zijn uitgezet tegen het aantal leden.....laat staan ten opzichte van het aantal bezoekers.....

groeten en gezondheid
Oscar

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.