Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 2 RVS spiralen, 2 koperen spiralen, gasbrander, IWAKI pomp & Manifold aangeboden  (gelezen 4991 keer)

Offline Ko

• Senior lid
  • Land: nl
  • Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan!
    • CEAUX-Brew
Beste Brouwers,

Mijn HERMS installatie is inmiddels grotendeels klaar. Bij het verzamelen van spullen heb ik verschillende spullen dubbel in mijn bezit.

Ik heb 2 RVS koelspiralen te koop, 2 koperen spiralen, een gasbrander van 8,8 kw, een kleine IKWAKI MD-10 pomp en een manifold.

Dat manifold is een koperen terugvloei kop om het wort evenredig terug te pompen in de maischketel bij een RIMS of HERMS. Ik heb deze nu in het RVS en daarom is deze overbodig geworden.

De advertenties heb ik op marktplaats gezet, mocht je geintereseerd zijn dan hoor ik dat uiteraard graag!

Groet,

Ko

Link: http://verkopers.marktplaats.nl/2448871

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline 12345

• Super lid
  • Bier brouwen. Je bent nooit uitgeleerd.
Beste Brouwers,

Mijn HERMS installatie is inmiddels grotendeels klaar. Bij het verzamelen van spullen heb ik verschillende spullen dubbel in mijn bezit.

Ik heb 2 RVS koelspiralen te koop, 2 koperen spiralen, een gasbrander van 8,8 kw, een kleine IKWAKI MD-10 pomp en een manifold.

Dat manifold is een koperen terugvloei kop om het wort evenredig terug te pompen in de maischketel bij een RIMS of HERMS. Ik heb deze nu in het RVS en daarom is deze overbodig geworden.

De advertenties heb ik op marktplaats gezet, mocht je geintereseerd zijn dan hoor ik dat uiteraard graag!

Groet,

Ko

Link: http://verkopers.marktplaats.nl/2448871

PM verstuurd

Offline dennis

• WHO Wageningen
  • Super lid
  • Drink je vrijheid!
    • Stadsbrouwerij Wageningen
Ik schrok even toen ik dit bericht tussen de recente posts zag staan, heeft Ko de handdoek in de ring gegooid? Gelukkig niet ;)

Offline koffie

• Super lid
  • Wat in het vat zit, verzuurt wel zeker!
Wat had je in gedachte voor de dubbele RVS spiraal?

Offline Wybe

• Vol lid
  • 't Zal mij wort wezen.
PM gestuurd...

Offline Ko

• Senior lid
    • CEAUX-Brew
Wat een mooi forum is dit toch. Inmiddels is de pomp, de brander en de enkele spiraal verkocht.

Groet,

Ko

Offline Ko

• Senior lid
    • CEAUX-Brew
Ik schrok even toen ik dit bericht tussen de recente posts zag staan, heeft Ko de handdoek in de ring gegooid? Gelukkig niet ;)

Hoi Dennis,

Ondanks dat ik naar mijn mening niet vaak genoeg brouw vind ik het nog veel te leuk om ermee te stoppen. Het enige nadeel is wel dat mijn HERMS wat ruimte nodig heeft. Dit kan in de toekomst wat lastig worden, dus misschien ga ik hem wat verkleinen.

Groet,

Ko

Tags: