12-05-2012 PINT/Brand PILS wedstrijd voor hobbybrouwers

Gestart door JeroenCV, 16-11-2011 11:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond293

Als je je naam wilt vestigen als beginnend brouwbedrijf misschien wel, anders vermoed ik de eeuwige roem :)

Oscar

Jongens dit doe je toch niet voor het geld.... Ik vind het wel een leuke actie. En hoe vaak krijg je de kans om een zwembad vol van je eigen recept te brouwen?  ;D Hoewel het brouwen an sich niet echt spannen zal zijn... Alhoewel, ook wel eens leuk om te zien en mee te maken hoe dan in het control center van Brand gaat... :brouwen:

Raymond293

Eeuwige roem zou inderdaad genoeg moeten zijn. En het feit dat je bakkes op heeeeel veel bierflesjes staat is ook grappig...:D

Oscar

Citaat van: Raymond293 op 30-01-2012  23:21 uEeuwige roem zou inderdaad genoeg moeten zijn.

Juist, en reken maar dat je zelf van dat eigen bier wel enkele kratten mee krijgt.  :)


Stel nu dat... Je een mooie pils brouwt met dat laatste beetje Amarillo hop dat je nog hebt en je wint... ;D Wie helpt Brand dan uit de brand?  ;D ;D ;D

Ronald_

Hahaha, daar hebben ze vast wel een poedertje voor :)

Gerb

Tjonge wat een negativiteit zeg! Als je nou lekker je eigenbrouwsel met 6 soorten mout, 5 soorten hop en jouw speciale gist wilt brouwen, moet je dat lekker doen, maar ga dan niet zitten zeuren dat er beperkingen zijn aan deze pilsbierwedstrijd. Doe dan niet mee! Dat is zeuren om het zeuren.

Ronald_

Citaat van: Gerb op 31-01-2012  08:09 uTjonge wat een negativiteit zeg! Als je nou lekker je eigenbrouwsel met 6 soorten mout, 5 soorten hop en jouw speciale gist wilt brouwen, moet je dat lekker doen, maar ga dan niet zitten zeuren dat er beperkingen zijn aan deze pilsbierwedstrijd. Doe dan niet mee! Dat is zeuren om het zeuren.

Ja Gerb, je hebt gelijk.. maaaaarr je kan niet ontkennen dat als je een pils wedstrijd organiseert dat je een duidelijk afbakening moet geven van uiteindelijke selectiecriteria. (helemaal als je zo lang de tijd heb gehad om voor te bereiden :))

Gerb

Ja dat is waar. Het zijn waarschijnlijk die marketingjongens die al iets naar buiten gebracht hebben voordat ze wisten waar ze aan begonnen en of het uberhaupt mogelijk is. Dat komt vaak voor! ::)

Ronald_

Citaat van: Gerb op 31-01-2012  08:15 uJa dat is waar. Het zijn waarschijnlijk die marketingjongens die al iets naar buiten gebracht hebben voordat ze wisten waar ze aan begonnen en of het uberhaupt mogelijk is. Dat komt vaak voor! ::)

Dat doet pijn (ik ben een marketingjongen..)  >:D

Raymond293

Citaat van: Oscar op 30-01-2012  23:32 uStel nu dat... Je een mooie pils brouwt met dat laatste beetje Amarillo hop dat je nog hebt en je wint... ;D Wie helpt Brand dan uit de brand?  ;D ;D ;D

Ik ben bang dat ik met mijn laatste 350 gram niet genoeg heb voor de gehele batch ;D

Adrie

Citaat van: Ronald_ op 31-01-2012  08:24 uDat doet pijn (ik ben een marketingjongen..)  >:D

Dan moet je je maar gauw aanbieden bij Brand. Jij hebt verstand van hobbybrouwen én marketing.

Gerb

Citaat van: Ronald_ op 31-01-2012  08:24 uDat doet pijn (ik ben een marketingjongen..)  >:D

Dat wist ik al >:D

Ronald_

Citaat van: Adrie op 31-01-2012  09:37 uDan moet je je maar gauw aanbieden bij Brand. Jij hebt verstand van hobbybrouwen én marketing.

Limburg is zo ver weg... :)

bazje


RobinB

Citaat van: Ronald_ op 31-01-2012  13:03 uLimburg is zo ver weg.. :)

Valt reuze mee hoor!
Die mid-Nederlanders/Hollanders zijn gewoon niks gewend... ;D

Ronald_

Hier alvast een kleine brainstrom sessie gehad.. een hele uitdaging maar ik heb nu al zin om het te proeven :)  8)

Jeroen, is er enig zicht op wanneer die pagina online komt voor de hele wereld?

Grtz,
Ronald  :degroeten:

dennis

Citaat van: Ronald_ op 31-01-2012  21:41 uHier alvast een kleine brainstrom sessie gehad.. een hele uitdaging maar ik heb nu al zin om het te proeven :)  8)

Jeroen, is er enig zicht op wanneer die pagina online komt voor de hele wereld?

Grtz,
Ronald  :degroeten:
<offtopic>
Gewoon snel lid worden van PINT!
</offtopic>

JeroenCV

Citaat van: Ronald_ op 31-01-2012 &nbsp;21:41 uJeroen, is er enig zicht op wanneer die pagina online komt voor de hele wereld?

Deze week nog. Maar lid worden mag altijd...

William

Citaat van: dennis op 01-02-2012 &nbsp;06:54 u<offtopic>
Gewoon snel lid worden van PINT!
</offtopic>

En dan nog het lidmaatschapnummer onthouden... Dus eerst maar wachten tot de volgende PINT.

JeroenCV

Citaat van: William op 01-02-2012 &nbsp;17:58 uEn dan nog het lidmaatschapnummer onthouden... Dus eerst maar wachten tot de volgende PINT.

Of mail de ledenadministratie@pint.nl

William


Adrie

Zeg Jeroen, communiceer jij de opmerkingen die hier worden gedaan (bijvoorbeeld over het bekend maken van de beperkingen van het brouwsysteem van Brand) naar Brand, doet iemand anders dat of moeten we dat zelf doen?

JeroenCV

Adrie,

Ik speel alle vragen door, en ik zal de antwoorden ook terug geven.
Gezien het werken met een grote multinational en de daarbij horende juridsche afdeling zal het antwoorden dus langer duren dan dat ik persoonlijk (of PINT) dit doe.

Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Groet
Jeroen

Adrie

Citaat van: JeroenCV op 03-02-2012 &nbsp;12:20 uAdrie,

Ik speel alle vragen door, en ik zal de antwoorden ook terug geven.
Gezien het werken met een grote multinational en de daarbij horende juridsche afdeling zal het antwoorden dus langer duren dan dat ik persoonlijk (of PINT) dit doe.

Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Groet
Jeroen

Ha Jeroen,

Dank voor je antwoord. En natuurlijk, alle begrip.

JeroenCV

De site is voor iedereen toegankelijk

Allemaal aanmelden en succes met brouwen!!!
Antwoord op de vragen komt.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.