Nadat ik eindelijk het laatste boek uit had van de stapel boeken die ik "nog moest lezen" was het tijd voor het lezen van 1 van mijn nieuwe bierboeken; Brewing Classic Styles, Brewing better beer, Radical brewing, Designing great beers en last but not least "Verander water in bier". Een boek geschreven door een forumgenoot dus was de keus al snel gemaakt.
Lekker in bed gedoken met dit boek: Omstreeks 00:30 het boek onder het bed gelegd, de oogjes vielen toe. Gefeliciteerd met dit helder geschreven naslagwerk, alle facetten komen aan de orde. Ik las het met plezier en zal het vaak gebruiken als naslagwerk! Heel veel "verrek " momenten.
Ik heb wel wat aanmerkingen die overigens niets te maken hebben met de inhoud: het papier heeft een merkwaardige lucht (het zal de lijm zijn?) en van mij als slaapkamerlezer zou een kleiner formaat inclusief harde kaft wat ergonomischer zijn. Ik vind sowieso een harde kaft gerechtvaardigd voor jouw prestatie; dan is het een heuse bijbel! Je schrijft immers dat al zoiets als een bierlogboek een harde kaft verdient..
Een hele diepe buiging van mijn kant