Verander water in bier

Gestart door Adrie, 07-11-2011 21:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eric v B

Citaat van: Easywoods op 18-09-2017  09:50 uIk heb ook nog alleen maar goede ervaringen met Brouwmarkt dus ik verwacht gewoon alsnog een complete versie te krijgen maar niet minder bedankt voor je aanbod de ontbrekende pagina's voor me in te scannen. Mocht dit mijn eerste slechte ervaring worden met ze dan maak ik er heel graag gebruik van  ;) :duimop: :duimop:
Voor goede en slechte ervaringen met Brouwmarkt, kun je beter dit topic gebruiken: http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,26171.msg511576.html#msg511576

Easywoods

Citaat van: Easywoods op 14-09-2017  02:31 uAfgezien dat het een geweldig boek is ontbreken in mijn exemplaar de pagina's 161 t/m 168. Dat was me in eerste instantie niet opgevallen tot ik tot de conclusie kwam dat er maar een beperkt aantal hopsoorten in bijlage 4 stonden en alle recepten dubbel  :huilen:

Ben ik de enige met een misdruk of zijn er meer?

Ik zal Almere eens mailen voor de ontbrekende pagina's, eens zien of we dat na een aantal maanden nog opgelost krijgen  ;)

Na bijna 14 dagen wachten op een reactie er nog maar een telefoontje er achteraan. Ivm drukte en vakantie enz enz... Maar het belangrijkste; er wordt een nieuw exemplaar opgestuurd en de misdruk mag naar het antwoordnummer.  :biersmile:

PiWi

Als beginnende brouwer adviseert iedereen mij het boek "Verander water in bier" te bestellen en te gaan lezen. Echter, overal is het uitverkocht alleen bij Bol.com is het nog te bestellen maar daar vragen ze bijna € 60 euro voor een 2e hands exemplaar. Heeft iemand voor mij nog een exemplaar dat ik kan overnemen of weet iemand nog een adres waar het te bestellen is (voor een normale prijs).?

pippakillinova

Ik zag afgelopen weekend nog een stapeltje liggen hier: http://www.dewijnmakerwebshop.nl/10-bierbereiding

Wilhelmi

Hallo,
Verander water in bier, gisteren besteld bij van der Kooy in Jubbega, morgen wordt het boek geleverd. :biersmile:

JoepH

Citaat van: PiWi op 03-01-2018  11:09 uAls beginnende brouwer adviseert iedereen mij het boek "Verander water in bier" te bestellen en te gaan lezen. Echter, overal is het uitverkocht alleen bij Bol.com is het nog te bestellen maar daar vragen ze bijna € 60 euro voor een 2e hands exemplaar. Heeft iemand voor mij nog een exemplaar dat ik kan overnemen of weet iemand nog een adres waar het te bestellen is (voor een normale prijs).?

Voor de kerst gewoon bij bol.com besteld voor de normale prijs. Die belachelijke prijs was van voor die tijd. Check maar op bol.com

Striekert

Citaat van: JoepH op 03-01-2018  15:35 uVoor de kerst gewoon bij bol.com besteld voor de normale prijs. Die belachelijke prijs was van voor die tijd. Check maar op bol.com
Nog steeds die belachelijke prijs

PiWi

Inmiddels kunnen bestellen, bedankt voor de tips. Mijn plaatselijke boekwinkel kon het niet meer bestellen dus wellicht tijd voor een herdruk?

Overigens in 1 adem uitgelezen. Uiterst waardevol als beginneling.

Adrie

Beste brouwers,

Binnenkort (begin februari) komt een geheel herziene nieuwe versie uit van Verander Water in Bier. Zodra ik de exacte datum weet, laat ik dat hier weten. Er staat meer in over sinds de vorige versie verschenen gisten en mouten en er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd.


dirk

Neem je hem voor een sneak-preview nog mee naar de clubavond?

Groet,

Dirk

Adrie

Als ik exemplaren heb, zeker.

TeVeHa

Adrie, ik heb met veel genoegen de eerst versie aangekocht, is het volgens jou onpartijdige mening,  ;) nuttig om ook deel twee aan te kopen? Wat zou jezelf doen?

tommyg

Citaat van: Adrie op 16-01-2018  13:16 uBeste brouwers,

Binnenkort (begin februari) komt een geheel herziene nieuwe versie uit van Verander Water in Bier. Zodra ik de exacte datum weet, laat ik dat hier weten. Er staat meer in over sinds de vorige versie verschenen gisten en mouten en er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd.

Gelukkig Adrie, was al bang dat ik weer achter het net aan het vissen was. Hoop wel dat ie uiterlijk 18 februari beschikbaar is want dan kan ik hem op mijn verjaardagslijstje zetten  :engel:

thezewery

Citaat van: Adrie op 16-01-2018  13:16 uBeste brouwers,

Binnenkort (begin februari) komt een geheel herziene nieuwe versie uit van Verander Water in Bier. Zodra ik de exacte datum weet, laat ik dat hier weten. Er staat meer in over sinds de vorige versie verschenen gisten en mouten en er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd.

Ben wellicht veel te ongeduldig  :geduld: , maar is er al een datum bekend?

Pieter1954

Brouwmarkt verwacht het 8 februari op voorraad te hebben.

thezewery

Afgelopen donderdag voor mijn verjaardag gekregen: wat een tof boek!  :leren:

Mark GA


Dit is de adverteerder op Hobbybrouwen.nl dus... :D
Ik heb gisteren mijn exemplaar bij Brouwland voor €19,95 besteld.

Jacques

Een tijd geleden was er iets soortgelijks met de prijs van dit boek bij Bol.com.

Geen idee waarom een afwijkende prijs gehanteerd wordt.

thezewery

Citaat van: Jacques op 24-02-2018  14:22 uEen tijd geleden was er iets soortgelijks met de prijs van dit boek bij Bol.com.

Geen idee waarom een afwijkende prijs gehanteerd wordt.

En al zeker niet omdat volgens mij (in ieder geval in Nederland) boeken vaste prijzen hebben...

Mark GA

Het gaat zelfs om tweedehands exemplaren he! Dat is dus wat de verkoper er voor wil hebben...

Mark GA


Okee nu is in ieder geval de nieuwe uitgave als nieuw te koop. Nog steeds te duur maar vooruit...

thezewery

Citaat van: Mark Green Anchor op 24-02-2018  16:42 uHet gaat zelfs om tweedehands exemplaren he! Dat is dus wat de verkoper er voor wil hebben...
whut??!?

Jaap van der Meer

Bij van der Kooy is het H2O boek voor 20 euro verkrijgbaar.

Jacques

Citaat van: Mark Green Anchor op 24-02-2018  16:43 u
Okee nu is in ieder geval de nieuwe uitgave als nieuw te koop. Nog steeds te duur maar vooruit...

Is ook nog steeds niet via BOL.com maar via "Kantoorboekhandel Van Atten".

Pieter1954

'Gwoon' bij Brouwmarkt voor € 19,95.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.