Verander water in bier

Gestart door Adrie, 07-11-2011 21:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tjleet

Wanneer de auteur aangeeft dat hij dan ruzie krijgt, zal dat wel opgenomen zijn in het contract.

Paul Bier

Vrijdag het boek binnen gekregen. Ziet er goed uit allemaal Adrie! Ik ga hem met plezier lezen. :groots:

Gerald

Citaat van: Paul Bier op 09-09-2013  00:31 uVrijdag het boek binnen gekregen. Ziet er goed uit allemaal Adrie! Ik ga hem met plezier lezen. :groots:

Pas maar op, voor je het weet heb je hem in 1 keer uitgelezen. ;)

Mtouw

Vorige week binnen gekregen en bijna in 1 ruk uitgelezen.
Goed geschreven en voor een beginner als mijzelf goed te volgen.  :duimop:

vormstreber

Dit boek is nu een vast onderdeel van mijn brouwkit. Goede recepten en handige schema's. Aanrader

George81

Op het moment niet meer verkrijgbaar bij bol.com :weetniet:

hoppa

Dit boek lijkt nergens (on-line) verkrijgbaar meer. Heeft iemand tips over een locatie die ze nog wel heeft?

A.r.j.a.n.

Citaat van: hoppa op 19-06-2014  16:23 uDit boek lijkt nergens (on-line) verkrijgbaar meer. Heeft iemand tips over een locatie die ze nog wel heeft?

Via bruna.nl, Brouwmarkt en Brouwland is hij nog gewoon te bestellen.

hoppa

Bedankt! Ik had de gebruikelijkere kanalen als BOL.com en dergelijke geprobeerd en was niet op de hoogte van deze sites.

Jacques

Citaat van: hoppa op 19-06-2014  16:51 uBedankt! Ik had de gebruikelijkere kanalen als BOL.com en dergelijke geprobeerd en was niet op de hoogte van deze sites.

Het gebeurt wel eens meer dat het boek tijdelijk ergens niet verkrijgbaar is.

Net even gekeken en gezien dat het boek gewoon te koop is via Bol.com

Klik hier om het boek te bestellen via een forumlink. Door te bestellen via een forumlink steun je het forum en het kost je niets extra! Daarom als je iets wilt bestellen bij Bol.com (ze hebben tegenwoordig heel veel) denk er dan even aan te bestellen via de links naar Bol.com die je boven elke pagina van het forum kunt vinden.

rutgeri

Dag Adrie,

Super boek om mee aan de slag te gaan als beginnend brouwer, maar dat wist je wellicht al :)

Ik had nog wel een inhoudelijk vraagje: Bij mij staat nu het voorbeeld recept (blond bier) op basis van mout en niet extract op dit moment te vergisten. Wat is de te verwachten smaak bij dit bier? Ik wil dit namelijk toch een beetje als ijkpunt gebruiken, en kijken of ik eventuele grote afwijkingen kan verklaren.


AukeRadelaar

Ik heb hem ook besteld via bol.com. Kreeg gister een berichtje van mijn vriendin dat mijn boek binnen was. Vandaag weer om 11.00 uur vrij en dan lekker lezen.

Easywoods

Afgezien dat het een geweldig boek is ontbreken in mijn exemplaar de pagina's 161 t/m 168. Dat was me in eerste instantie niet opgevallen tot ik tot de conclusie kwam dat er maar een beperkt aantal hopsoorten in bijlage 4 stonden en alle recepten dubbel  :huilen:

Ben ik de enige met een misdruk of zijn er meer?

Ik zal Almere eens mailen voor de ontbrekende pagina's, eens zien of we dat na een aantal maanden nog opgelost krijgen  ;)

Jacques

Citaat van: Easywoods op 14-09-2017  02:31 uIk zal Almere eens mailen voor de ontbrekende pagina's, eens zien of we dat na een aantal maanden nog opgelost krijgen  ;)

Zou je niet naar Beverlo bellen? Het boek komt uiteindelijk daar vandaan...
Kijk maar eens goed op de kaft van het boek.

Hannes

Ik had hetzelfde probleem. Boek gekregen als kado van mijn broer. Ik wilde hem er niet mee lastig vallen dus Brouwland maar gemaild. Daar zijn ze van mening dat ze niet de uitgever van het boek zijn, ook al staat het op bijna iedere bladzijde. Ik zal de dame in kwestie maar niet bij naam noemen. Ik had een ander probleem dat super door haar collega was opgelost. Zal dus wel niet aan de firma liggen, maar aan 1 van haar medewerkers.

Uiteindelijk heeft mijn broer het netjes via Bol.com opgelost. Direct een nieuwe gekregen en ze zeiden stuur de foute maar een keer retour. Snel opgelost

Jacques

Citaat van: Hannes op 14-09-2017  21:32 uUiteindelijk heeft mijn broer het netjes via Bol.com opgelost. Direct een nieuwe gekregen en ze zeiden stuur de foute maar een keer retour. Snel opgelost

Dat zal niet werken als het boek bij Brouwmarkt gekocht is...

Hannes

Uiteraard niet Jacques. Ik wilde er alleen maar mee aangeven dat Bol.com in tegenstelling tot de uitgeverij Brouwland het wel goed heeft opgelost. Wellicht dat Brouwmarkt ook wel netjes haar plicht doet, ook al is het lang geleden gekocht.

Iets met garantie etc. Bij aanschaf al defect. Wellicht zonder bon wat moeilijker, maar toch. Eerst maar eens proberen en het is blijkbaar geen onbekend probleem dus dat zou e.e.a. al makkelijker moeten maken.

Easywoods

Citaat van: Hannes op 14-09-2017  21:32 uIk had hetzelfde probleem. Uiteindelijk heeft mijn broer het netjes via Bol.com opgelost. Direct een nieuwe gekregen en ze zeiden stuur de foute maar een keer retour. Snel opgelost
Citaat van: Jacques op 14-09-2017  20:56 uZou je niet naar Beverlo bellen? Het boek komt uiteindelijk daar vandaan...
Kijk maar eens goed op de kaft van het boek.

Vooralsnog ga ik er vanuit dat Brouwmarkt het ook gewoon netjes gaat oplossen, zeker omdat het dus blijkbaar om een bekend probleem gaat. Het betreffende exemplaar is eind juli geleverd en ik heb de factuur bij het mailtje gevoegd.  ;)

Oscar

Citaat van: rutgeri op 25-07-2017  18:07 uDag Adrie,

Super boek om mee aan de slag te gaan als beginnend brouwer, maar dat wist je wellicht al :)

Ik had nog wel een inhoudelijk vraagje: Bij mij staat nu het voorbeeld recept (blond bier) op basis van mout en niet extract op dit moment te vergisten. Wat is de te verwachten smaak bij dit bier?

Verwachtte dus geen reactie van de auteur op dit forum... :(

Flogiston

Citaat van: Oscar op 15-09-2017  01:13 uVerwachtte dus geen reactie van de auteur op dit forum... :(

Ach, hij was 29 augustus 2017 nog actief op het forum.  :D

hansHalberstadt

Citaat van: Easywoods op 14-09-2017  02:31 uAfgezien dat het een geweldig boek is ontbreken in mijn exemplaar de pagina's 161 t/m 168. Dat was me in eerste instantie niet opgevallen tot ik tot de conclusie kwam dat er maar een beperkt aantal hopsoorten in bijlage 4 stonden en alle recepten dubbel  :huilen:

Ben ik de enige met een misdruk of zijn er meer?

Ik zal Almere eens mailen voor de ontbrekende pagina's, eens zien of we dat na een aantal maanden nog opgelost krijgen  ;)
De verkoper (dus Brouwmarkt in dit geval?) is aansprakelijk als er iets mis is met iets wat je koopt wat niet aan de verwachting voldoet, dus zie zou het ook op moeten (willen) lossen, immers jij hebt een koopovereenkomst met de verkoper, niet met de uitgever.

Easywoods

Citaat van: hansHalberstadt op 17-09-2017  09:58 uDe verkoper (dus Brouwmarkt in dit geval?) is aansprakelijk als er iets mis is met iets wat je koopt wat niet aan de verwachting voldoet, dus zie zou het ook op moeten (willen) lossen, immers jij hebt een koopovereenkomst met de verkoper, niet met de uitgever.

Zo denk ik er ook over, de klantenservice van Brouwmarkt heeft 3 werkdagen nodig om te kunnen reageren dus ik verwacht dat ze vandaag met een oplossing zullen komen  :)

lier

Ik heb tot nu toe aleen maar super positieve ervaringen met Brouwmarkt en als er was mis ging met een bestelling werd het direct en goed opgelost.

lier

Ik heb mijn editie trouwens ff gecheckt en die is compleet, dus mocht het toch niet lukken die paar pagina's krijg ik wel ingescant en doorgemailt hoor

Easywoods

Citaat van: lier op 18-09-2017  08:46 uIk heb mijn editie trouwens ff gecheckt en die is compleet, dus mocht het toch niet lukken die paar pagina's krijg ik wel ingescant en doorgemailt hoor

Ik heb ook nog alleen maar goede ervaringen met Brouwmarkt dus ik verwacht gewoon alsnog een complete versie te krijgen maar niet minder bedankt voor je aanbod de ontbrekende pagina's voor me in te scannen. Mocht dit mijn eerste slechte ervaring worden met ze dan maak ik er heel graag gebruik van  ;) :duimop: :duimop:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.