Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Beste Adrie,gefeliciteerd met je boek, meer dan respect.Zal een mailtje sturen naar Brouwland om alvast in te schrijven.Ben erg benieuwd
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Het mooiste is natuurlijk om dit boek te bestellen via Bol zodra het daar beschikbaar is. Het forum heeft er dan ook wat aan.
Hallo Adrie,Mooie prestatie om een boek uit te brengen. Ik zal het op mijn verlanglijstje zetten voor (2)5 December. Ik hoop dat ik naast een gezin nog eens net zoveel tijd krijg als jij om aan de hobby ter besteden. Zoals je misschien weet heb ik ooit een boekwerk 'rekenen aan bier' geschreven, met als resultaat dat ik niet meer aan brouwen toekwam en veel compromissen. Jij krijgt het blijkbaar beiden voor elkaar en daarnaast zo te zien nog veel meer. Misschien moet je ook eens een boek schrijven hoe je dat doet.HansH.
.Ik kom weer aan andere dingen niet toe, zoals een goed boek lezen.
Dit is wel een erg verdachte poging van Brouwland om de verkoop van het boek op te krikken.Bert
Een geintje van een forumlid vermoed ik. Bierlo Buitenland is ?
Dit is wel een erg verdachte poging van Brouwland om de verkoop van het boek op te krikken.
Is het al bekend wat dit boek gaat kosten? Gaat het ook bij Brouwmarkt verkocht worden?