Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Bouwen en brouwen  (gelezen 2394 keer)

Offline Bunker

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Bouwen en brouwen
« Gepost op: 05-11-2011 17:47 u »
Hallo

Wij zijn drie gasten uit Amsterdam met een liefde voor mooi bier. Al een tijdje hebben we het plan om samen te gaan brouwen. Nu is het zover we gaan los. We gaan beginnen met het bouwen van een Herms brouwinstallatie met gamellen. De gamellen zijn reeds aangeschaft. Na wat rondgekeken te hebben op het forum ben ik een stuk wijzer geworden over het bouwen van een Herms. Natuurlijk zijn er nog wel wat vragen overgebleven die ik hoop samen met jullie te kunnen beantwoorden.

Is er iemand met een Herms installatie van gamellen waar wij eens keer naar mogen komen kijken?

Groet Grimm,

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: Bouwen en brouwen
« Reactie #1 Gepost op: 06-11-2011 23:12 u »
Is er iemand met een Herms installatie van gamellen waar wij eens keer naar mogen komen kijken?

Zal vast te regelen zijn.

Kijk ook even hier : Bier clubje amsterdam

Offline Cisdevésser

• Senior lid
  • Brouwen, Bottelen..........Genieten
« Reactie #2 Gepost op: 06-11-2011 23:34 u »
hoi,

Ik heb een hermsinstallatie met gamellen.
Je kunt bij mij altijd komen kijken en me het hemd van mijn lijf af komen vragen, maar.............
Ik woon in Limburg, en dat is voor jullie een aardig eindje uit de buurt...
Als jullie er de reis voor over hebben wil ik jullie bij deze uitnodigen om eens te komen kijken.
stuur maar een PB-tje voor een afspraak.

groetjes....Cis

Offline Adrie

• Super lid
  • Wie zijn bier eert, kiest voor vloeibaar
    • Brouwerij Het Witte Paard
« Reactie #3 Gepost op: 07-11-2011 15:44 u »
Jullie mogen ook bij mij komen kijken, maar dat is ook niet in de buurt (Zutphen).

Tags: