Philchill Phittings

Gestart door Edgar, 30-11-2004 21:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nico

Dag Frans,

Je begint het nieuwe jaar goed. Het resultaat mag er wezen; je spiraalwarmtewisselaar ziet er netjes uit. Aardig vondst overigens met dat zout.

Met vriendelijke groeten,
Nico

Edgar

Ziet er prachtig uit Cis! En zo heb je natuurlijk een fantastisch stevige koeler.

Toch vraag ik me af of het nut van een koperen buiitenpijp alle moetie waard is! Voor warmtegeleiding is het niet nodig, en aan een koeler met een tuinslang als buitenmantel heb je veel minder werk. Wat allemaal niet wegneemt dat ik wel een klein beetje jaloers ben op zo'n exemplaar.

Herman

Edgar,

Werk jij nu met het wort wizard? Wat zijn jouw ervaringen, ik heb er meen ik niks meer over gehoord/gelezen.

Herman

Edgar

Nee, ik ben het niet gaan gebruiken. Ik heb het geprobeerd met een kunststof vat, maar dat werkt dus niet door het vacuum dat het vat vervormt. Ik zou het kunnen proberen met mijn cyko, maar ik ben er wat huiverig voor. Als ik er een deuk in trek, krijg ik 'm er nooit mee uit. Het is duidelijk gericht op de Amerikaanse markt, die massaal in glazen carboys vergist. Ik ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.