Verkrijgen van een Keurmeester...

Gestart door gelfling, 30-12-2004 10:07 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gelfling

Ik heb eigenlijk een vraagje aan alle (aspirant) keurmeesters die hier op het forum actief zijn.
Ons gilde heeft ieder jaar een interne kampioenschap. Bieren die volgens een type gebrouwen worden.

Verassend is daarvan altijd de uitkomst. Wij nodigen een aantal bierliefhebbers uit om hun mening als leek over een bier te geven, en daarnaast een keurmeester die de zaak objectief kan beoordelen of de bierliefhebbers het bij het juiste eind hebben.

Tot voor kort hadden we de luxe zelf twee keurmeesters in ons midden te hebben. Deze hebben ervoor gekozen met een paar anderen een nieuwe biergroep op te starten. Hierbij hebben ze het komende jaar de handen vol, en ik wil hun hiermee niet belasten.

Dus eigenlijk is de vraag: Hoe kom ik aan een keurmeester die op een maandagavond wil keuren?

Jacques

Hoi Ron,

Het lijkt mij het handigste als je even contact opneemt met het Bierkeurmeestersgilde (www.bierkeurmeestersgilde.nl).

 :degroeten: Jacques

Huub Krekels

Ron,

je moet niet vergeten om ook een overnachting voor de keurmeester te regelen. Na een avond proeven kan hij echt niet meer naar huis rijden.  :elifant:  :police:

 :degroeten:


Huub.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.