Discussies tbv Wiki-Hobbybrouwen.nl > Discussies tbv Wiki-Hobbybrouwen.nl

Wiki-Hobbybrouwen.nl

(1/16) > >>

Jacques:
Met enige trots kan ik jullie dat de site Wiki-Hobbybrouwen.nl gestart is sinds vandaag.

Het is de bedoeling dat de kennis van dit forum daar geconcentreerd aangeboden worden.
Discussies over de inhoud horen hier op het forum te gebeuren. Per slot van rekening is daar het forum voor.

Op dit moment kan nog niemand schrijven buiten mijzelf. Daar kan snel verandering in komen. Meld je aan bij Wiki-Hobbybrouwen.nl en stuur mij daarna een persoonlijk bericht via het forum. Ik maak je vervolgens lid van de groep gebruikers die schrijfrechten hebben. Op die manier kan niet de hele wereld teksten op de wiki aanpassen en is er meer controle over de inhoud van de wiki.
Dus als je de wiki mee wilt opbouwen meld je dan snel aan.

davadox:

--- Citaat van: Jacques op 07-10-2011  21:33 u ---Met enige trots kan ik jullie dat de site Wiki-Hobbybrouwen.nl gestart is sinds vandaag.

Het is de bedoeling dat de kennis van dit forum daar geconcentreerd aangeboden worden.
Discussies over de inhoud horen hier op het forum te gebeuren. Per slot van rekening is daar het forum voor.

Op dit moment kan nog niemand schrijven buiten mijzelf. Daar kan snel verandering in komen. Meld je aan bij Wiki-Hobbybrouwen.nl en stuur mij daarna een persoonlijk bericht via het forum. Ik maak je vervolgens lid van de groep gebruikers die schrijfrechten hebben. Op die manier kan niet de hele wereld teksten op de wiki aanpassen en is er meer controle over de inhoud van de wiki.
Dus als je de wiki mee wilt opbouwen meld je dan snel aan.

--- Einde van citaat ---

:biersmile: ik zie alleen niet waar ik me aan kan melden.

Oscar:

--- Citaat van: davadox op 07-10-2011  21:35 u --- :biersmile: ik zie alleen niet waar ik me aan kan melden.

--- Einde van citaat ---

Ikke ook niet..... :)

Herman:
Klik op inloggen (rechts onderaan) en daar kun je een account aanvragen.

Raymond293:
Knop heeeeelemaal rechts onderin...

edit, iets te laat  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie