9,5 kW brander, met vlambewaking en piezo voor € 59,95

Gestart door Tom den Hollander, 03-10-2011 16:30 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tom den Hollander

Hey Allemaal,
Ik kwam per toeval op de site Londenshop.nl bij de wokbranders staat daar een 9,6kW brander, met vlambewaking en piezo voor €59,95.
Bij vd. Kooy, Brouwland, Brouwmarkt ben ik zoiets voor die prijs nog niet tegengekomen.
Doe er je voordeel mee.. of niet  ;)

gr. Tom


davadox


kleine Minstreel

En daar is de drukregelaar en de slang bij inbegrepen voor 59,- euro

Tom den Hollander

Inderdaad, bij Gaswinkel.com is ie incl gasslang en regelaar.
thnx davadox.
Wellicht zouden we een soort van Pricewatch (zoals bij tweakers) voor verschillende componenten kunnen toevoegen op het forum?
Zeker voor verbruiksartikelen of veel gebruikte materialen:
- branders
- gas + flessen
- koperleiding
etc.

Anton

Citaat van: kleine Minstreel op 03-10-2011  20:26 uEn daar is de drukregelaar en de slang bij inbegrepen voor 59,- euro

Ik lees toch duidelijk dat de drukregelaar er apart bij komt.


Wokbrander 4-poot PowerFire 9½ kW. € 59,95   

Drukregelaar 50 mBar met slang         € 12,95   

davadox


kleine Minstreel

En ik heb er twee gekocht tegen die prijs beide inclusief drukregelaar en slang.
Ik heb wel een splitter gekocht om beide branders op dezelfde fles aan te sluiten werkt perfect zonder vermogen verlies

davadox

Citaat van: Tom den Hollander op 04-10-2011  11:45 uInderdaad, bij Gaswinkel.com is ie incl gasslang en regelaar.
thnx davadox.
Wellicht zouden we een soort van Pricewatch (zoals bij tweakers) voor verschillende componenten kunnen toevoegen op het forum?
Zeker voor verbruiks artikelen of veel gebruikte materialen:
- branders
- gas + flessen
- koperleiding
etc.

Koperleiding zal niet gaan want dat heeft een dagprijs.

Anton

Citaat van: davadox op 04-10-2011  21:49 uEn ik zie inclusief gasdrukregelaar en slang in de beschrijving.
http://www.gaswinkel.com/gasbarbecues/powerfire.htm

Hier heb je gelijk, maar ik had het over de aanbieding van de www.londenshop site.
En daar staat de regelaar apart vermeld.

Maar het is niks te duur. Met piëzo ontsteking, gasdrukregelaar en thermokoppel beveiliging en ook nog tot 9 kW een goede koop.

Cisdevésser

Hoi,

Leuk, zo'n Pricewatch-idee.
Maar hier gaat het om spullen die je eenmalig aanschaft, dus je kunt eenmalig enkele tientjes sparen.
Het lijkt mij interessanter om een soort inkoopcoöperatie te vormen voor de basis-grondstoffen die we allen gebruiken.
Basismouten inkopen per ton en hop per 50 kg bijvoorbeeld.
Ik denk dat hier meer mee te verdienen is...

Groetjes....Cis

davadox

Citaat van: Anton op 04-10-2011  22:23 uHier heb je gelijk, maar ik had het over de aanbieding van de www.londenshop site.
En daar staat de regelaar apart vermeld.

Maar het is niks te duur. Met piëzo ontsteking, gasdrukregelaar en thermokoppel beveiliging en ook nog tot 9 kW een goede koop.

Ik ben er ook erg tevreden over.

guuz

Citaat van: Anton op 04-10-2011  22:23 uHier heb je gelijk, maar ik had het over de aanbieding van de www.londenshop site.
En daar staat de regelaar apart vermeld.

Maar het is niks te duur. Met piëzo ontsteking, gasdrukregelaar en thermokoppel beveiliging en ook nog tot 9 kW een goede koop.

Link is niet volledig, moet zijn www.londenshop.nl  ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.