Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Instrulabo in Udenhout is en firma waar we een aantal zaken voordelig kunnen kopen. Bijvoorbeeld grote Erlenmeyers.Ze hebben ook voordelig siliconen slang kwam ik gisteren achter. Houd er wel rekening mee dat de prijzen exclusief zijn en dat er ook nog verzendkosten bij komt of je moet toevallig in de buurt wonen.
Ze waren aan het wachten op de erlenmeyer, bestelling komt deze week binnen.Wel aardige mensen overigens, ze staan je goed te woord!
ik heb laatst ook goedkope siliconenslangen gekocht. Ik ga dat niet meer doen.De slangen zoals ik die gewend ben zijn stroef. Die ik nu heb gekocht zijn glad en veel minder elastisch. Niks zo erg als een gladde stugge slang. Je voelt het kwaliteitsverschil.
Het mooie van InstruLabo is dat ze een zeer uitgebreid assortiment aan siliconen slangen hebben. Je kunt dus kiezen welke wanddikte je wilt hebben. En de prijzen blijven scherp.
Je kunt dus kiezen welke wanddikte je wilt hebben.
Wat is dan eigenlijk een mooie wanddikte? Qua buigen zonder knikken.
Heb ooit gelezen dat gewapende slangen (met en soort vlechtwerk van touw of zo) beter geschikt zijn? Iemand ervaring daarmee?