Duitse RVS-pannen

Gestart door Wscherphof, 26-09-2011 10:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wscherphof

Als je iemand in Duitsland kent waar je spullen kan laten afleveren, dan kan je via ebay voordelige pannen bestellen: http://www.ebay.de/sch/catering-portal/m.html?_nkw=topf

Kleine_Schriek

Bedankt voor de tip.

Muldermans

Mijn schoonfamilie woont in Hamburg, of zij nu zitten te wachten op mijn hobby...

Wel erg goedkoop!

Frankie

Hmmm Leuke prijzen maar ja wel heel ver in Duitsland.
Ongeveer 700 km enkele reis vanuit Utrecht is wel een heel eind voor wat pannen.


Edgar

Iemand 't eindbod gezien? Van die pan waarvan de veiling net is afgelopen?

Brouwbedrijf

Hebben jullie deze ook gezien?:

25 liter.

En dat voor EUR 57,95.

(50 liter voor 75 euro)

Edgar

Mja die zag ik ook. Die 50 liters zijn helemaal niet verkeerd voor infusie- of eenstapsmaischen!

Het Alfazuurmannetje

Citaat van: Edgar op 26-09-2011  14:53 uIemand 't eindbod gezien? Van die pan waarvan de veiling net is afgelopen?

 ca. €100.99

Jacques

Ik zag onlangs op de markt in Tilburg een kraam waar grote rvs pannen verkocht werden. Een pan met een inhoud van 35 liter werd er verkocht voor, als ik mij niet vergis, € 46,-.

rringenoldus

Ik heb gisteren een van deze pannen gekocht.

70 liter, uiteindelijk 85 euro inclusief verzending. Op het Duitse hobbybrauwen forum lees ik wel dat de pannen vrij dun zijn, maar dat zien we wel als de pan is aangekomen.... De bodem zou niet erg dik zijn en makkelijk een beetje krom kunnen trekken...

Maar toch, 70 liter voor 85 euro......

Wscherphof

Citaat van: Edgar op 26-09-2011  14:53 uIemand 't eindbod gezien? Van die pan waarvan de veiling net is afgelopen?

Je kan objecten volgen door ze op je "Beobachtungsliste" te zetten; zo krijg je na verloop van tijd een aardig overzicht van de prijzen waarvoor ze weggaan.
Ik heb een 21-liter pan (spoelwater) gekocht voor 26 euro en een 33-liter pan (kookketel) voor 35 euro.

Muldermans

Citaat van: rringenoldus op 27-09-2011  11:59 uIk heb gisteren een van deze pannen gekocht.

70 liter, uiteindelijk 85 euro inclusief verzending. Op het Duitse hobbybrauwen forum lees ik wel dat de pannen vrij dun zijn, maar dat zien we wel als de pan is aangekomen.... De bodem zou niet erg dik zijn en makkelijk een beetje krom kunnen trekken...

Maar toch, 70 liter voor 85 euro......

Verzenden ze wel naar Nederland?

12345

Net eens gekeken. De 50 liter pan van Schengler weegt 4,3 kg (lekker klein eigengewicht, staat erbij). Misschien krijg je die wel voor een eurootje of 60, 70 thuis?

Toen maar eens mijn 50 liter pan van het Amerikaantje op de weegschaal gezet: 7,75 kg. Voor 125 Euro afgehaald in Vreeren.
(En: 7,75 : 4,3 ~ 125 : 70)

Ik wil maar zeggen: de pannen van het Amerikaantje zijn al niet heel erg dikwandig, die Duitse lijken me redelijk zwak. Ik zou ze echt niet optilen als er 30 liter in zit. Zit er wel een sandwichbodem onder???

rringenoldus

Volgens de Duitse hobbybrau website hebben ze geen sandwich bodem.
Maar daar zijn net zoveel positieve als negatieve reacties over de pannen.

Ik heb verzending naar Nederland aangeklikt maar is geen standaard optie. Op ebay.nl is die daarom ook niet te zien.

Ik heb een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven ook eventueel een duits leveradres te hebben

Kleine_Schriek

Ze leveren gewoon naar Nederland hoor. Was geen probleem zeiden ze.

Het Alfazuurmannetje

Net ging nog 'n 100L pan voor €85,- de deur uit. Kijk dat zijn nog 'ns gristelyke prijzen

rringenoldus

Ik zag net dezelfde pannen ook op Marktplaats staan......

70 liter 199 euro
100 liter 249 eruo

exclusief BTW :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.