Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Poll

Laat je bij het brouwen inspireren door de toestand in de wereld? Bijvoorbeeld E.K. , W.K. , Tour de France, TT-races, Olympische Spelen?                                  

Nee, ik brouw waar ik zin in heb
14 (100%)
Ja zeker, dat geeft inspiratie
0 (0%)
Ik brouw altijd mijn vertrouwde bieren
0 (0%)
Ligt er aan
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 24-09-2011 16:00 u

Auteur Topic: Inspiratie  (gelezen 4037 keer)

Offline Rujoh

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
    • De Spekberg
Inspiratie
« Gepost op: 14-09-2011 16:00 u »
Zoals commerciŰle brouwers reclamestunts hebben rond grote publiekstrekkers, is het ook mogelijk om dat op kleine schaal te doen. Natuurlijk wordt er geen reclame door de thuisbrouwers gemaakt (toch?). Ik kan me dan zo voorstellen dat je dan een ander biertje brouwt om nog meer in de juiste stemming te komen. En dat je samen met je vrienden je eigen biertje drinkt met jouw favoriete sport.

Mensen laten zich be´nvloeden door 1001 verschillende dingen. Kijk maar naar beroemde schilderijen, muziekstukken en zo meer. Als ik vrolijk ben (zonder alcohol op) wil ik vrolijke opzwepende muziek. Als ik chagrijnig  ben wil ik ook vrolijke muziek, mijn stemming verandert, dus, als je uit je dak gaat van een sportgebeurtenis, kan ik me zo voorstellen dat je dat laat terugkomen in je brouwsel.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Ronald_

• Super lid
    • vandeStreek bier
Re: Inspiratie
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2011 16:04 u »
Oranje pils is wel eens gebrouwen op dag 1 van het WK, en op de finale dag gebotteld..

Verder natuurlijk seizoens inspiratie..

Offline MM

• Super lid
  • The ale is dear
Re: Inspiratie
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2011 12:49 u »
Leuke vraag, zoals je zelf ook zegt laat men zich door 1001 en ÚÚn dingen inspireren. Daarnaast word je ook nog onbewust ge´nspireerd.

Ik laat me bij het brouwen door verschillende dingen inspireren. De meeste dingen hebben weinig met de toestand van de wereld te maken, meer met mijn eigen wereld tussen mij oren. Ik me graag inspireren door mijn eigen dorst. Voor volgend jaar heb ik bijvoorbeeld een aantal sessiebieren op de planning staan, omdat ik dan meer kan drinken zonder echt dronken te worden.

Tags: