Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: (Bijna) nooit gebruikte brouwapparatuur  (gelezen 3436 keer)

Offline HuygenMeester

• Senior lid
  • Land: nl
    • HuygenMeester
(Bijna) nooit gebruikte brouwapparatuur
« Gepost op: 02-09-2011 20:40 u »
Op volgend link is brouwapparatuur te zien die in de verkoop gaat.
Ooit was mijn vriend van plan te brouwen, maar helaas is het er niet van gekomen.
In het fotoalbum zie je 2 SG meters, koelspiraaltje ; maischthermometer; thermometer tot 110 graden; bruissteentje;twee glazen maatcylinders van 100 ml.; mammoetbrander; gamel waarvan de bodem van de mantel weggeslepen is; kroondopapparaat; plastic gistvat(zuurkoolvat); wasketel op wieltjes(voor koelwater bijvoorbeeld;) schrootmolen (type schijvenmolen, is één keer gebruikt)
koperen boilerhelft als maischketel met uitneembaar rvs filterbodem 2mm gleufjes met kraan;roermechaniek zonder motor past in de bus van het filter; en de andere helft als kookketel. Beide een inhoud van ca. 35 liter;
Liefst alles in één koop voor 100 euro. Alle materialen zijn op locatie Noord Scharwoude.

Met vriendelijke groet
Auke

http://www.mijnalbum.nl/Album=GIQFFAG4

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Tsjerk

• Super lid
Re: Nooit gebruikte brouwapparatuur
« Reactie #1 Gepost op: 03-09-2011 00:48 u »
Nooit gebruikt?  :nut:

Die poten van de brander zien nogal zwart!

Offline HuygenMeester

• Senior lid
    • HuygenMeester
« Reactie #2 Gepost op: 03-09-2011 11:30 u »
Je hebt gelijk, kennelijk heeft- ie de brander ooit ergens anders voor gebruikt. Ik verander de titel in: bijna nooit gebruikte apparatuur.
Auke

Offline jakko

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 07-09-2011 09:22 u »
Je hebt gelijk, kennelijk heeft- ie de brander ooit ergens anders voor gebruikt. Ik verander de titel in: bijna nooit gebruikte apparatuur.
Auke

Heb je vorige week een pb gedaan maar nog geen reactie mogen ontvangen

mvg,

jakko

Offline HuygenMeester

• Senior lid
    • HuygenMeester
Re: (Bijna) nooit gebruikte brouwapparatuur
« Reactie #4 Gepost op: 07-09-2011 17:05 u »
hallo Jakko,
Waar heb je jouw pb gedaan?  :weetniet: Ik heb niets gezien en daarom ook niet gereageerd. hoop nog van je te horen. :degroeten:
Auke

Tags: