Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Opruimen  (gelezen 3158 keer)

Offline dennis

• WHO Wageningen
  • Super lid
  • Land: nl
  • Drink je vrijheid!
    • Stadsbrouwerij Wageningen
Opruimen
« Gepost op: 19-08-2011 11:33 u »
Vandaag kwam ik wat handige 'organizers' tegen bij de lidl. Nog 4 euro per stuk maar ik denk dat ik er wel blij mee ben. In ieder geval heb ik een heel aantal losse spullen en kleine bakjes hierin kunnen onderbrengen. Een bak voor de brouwdag en eentje voor vergistingen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Raymond293

• Super lid
Re: Opruimen
« Reactie #1 Gepost op: 19-08-2011 11:38 u »
Dat ziet er heeeel veel georganiseerder uit dan bij mij ;D
Wel een goed idee, dat soort bakjes!

Offline guuz

• Groningsch Bier- en Wijnmakersgilde
  • Super lid
  • www.biergildegroningen.nl
« Reactie #2 Gepost op: 19-08-2011 12:23 u »
Moi Dennis,

Goed idee, nooit aan gedacht, terwijl ik in de schuur nog een paar heb liggen, ooit gekocht voor de hengelsport, maar nog nooit gebruikt. Ga het dit weekend eens proberen :idea:

vr grt,

Peter

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 19-08-2011 22:12 u »
Goed idee!

Zelf heb ik sinds een paar jaar ook het meeste kleine spul in een opbergsysteem. Dat scheelt heel tijd bij het zoeken van bijvoorbeeld een stop of afdichtring. Je moet dan wel de discipline hebben/ontwikkelen om alles steeds weer op dezelfde plek terug te leggen.

Offline dennis

• WHO Wageningen
  • Super lid
  • Drink je vrijheid!
    • Stadsbrouwerij Wageningen
« Reactie #4 Gepost op: 20-08-2011 06:33 u »
Goed idee!

Zelf heb ik sinds een paar jaar ook het meeste kleine spul in een opbergsysteem. Dat scheelt heel tijd bij het zoeken van bijvoorbeeld een stop of afdichtring. Je moet dan wel de discipline hebben/ontwikkelen om alles steeds weer op dezelfde plek terug te leggen.
Ja, als ik eraan denk zal ik over een half jaar nog een foto maken ;)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 20-08-2011 17:18 u »
Vandaag was ik overigens bij de Kwantum en daar zag ik soortgelijke doosjes voor slechts 2,50. Doe er je voordeel mee.

Tags: